اعزام دانش آموزان بیله سواری به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: بیش از 90 نفر از دانش آموزان بیله سوار در قالب کاروان راهیان نور راهی مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکور زارع، فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار در حاشیه آئین بدرقه کاروان راهیان نور بانوان شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: کاروان راهیان نور بانوان شهرستان بیله‌سوار به تعداد بیش از 90 نفر و در قالب 2دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی به همت سپاه ناحیه انجام شد، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در مدت اقامت دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی برای آنها اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار در ادامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دانست و افزود: آشنایی با دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از جمله اهداف این اعزام بوده که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

گفتنی است در این اردو دانش آموزان به مدت 2 روز از یادمان های شهدا در ارومیه، پیرانشهر و مهاباد بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

اعزام 90 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.