محسن هاشمی در مراسم نام گذاری بزرگراه نیایش به نام آیت الله هاشمی:

مرحوم آیت الله هاشمی همیشه برای آبادانی ایران تلاش کرد

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه برای آبادانی ایران تلاش کرد و هیچگاه دست از مبارزه بر نداشت.

مرحوم آیت الله هاشمی همیشه برای آبادانی ایران تلاش کردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی، فرزند مرحوم‌آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم نام‌گذاری بزرگراه نیایش به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که امروز در ایوان شمس برگزار شد، با بیان اینکه افرادی مانند شهید محسن‌حججی سنبل مبارزه با داعش هستند، اظهار داشت: روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به تمام مردم تبریک می‌گویم.

وی ضمن‌تشکر از شورای چهارم و شهردار تهران به خاطر نام گذاری این بزرگراه به نام‌پدر بزرگوارشان افزود: اخلاق خوش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ورد زبان همه است و اعتبار ما هر چه هست از ایشان است.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی از 41 سالگی که روستا را به سمت قم ترک کرد همواره برای سعادت و آبادانی ایران تلاش و مبارزه می‌کرد، گفت: همه دوستان آیت‌الله هاشمی معتقدند اگر ایشان در حوزه می‌ماند و به دروس علمی می‌پرداخت الان مقام بسیار عالی داشت، اما آیت‌الله هاشمی برای حفظ مسئولیت و برای گریز از ساواک، قم را به سمت تهران ترک کرد و تقریبا 50 سال در تهران سکونت داشت.

هاشمی با تاکید بر اینکه امروز نام یک خیابان به نام یک شهروند مسئولیت‌پذیر تهرانی می‌شود، تصریح کرد: هیچ گاه مسائل و مشکلات شهر تهران از دید آیت‌الله هاشمی پنهان نبود و زمانی که در مجلس حضور داشتند مجمع نمایندگان تهران را تشکیل دادند تا بتوانند مسائل تهران را بررسی و برای آن تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه از مهمترین اقدامات این مجمع متروی تهران است، یادآور شد: مترو امروز یکی از بزرگترین مشکلات تهران را حل کرده است.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: همچنین این مجمع به فاضلاب و جمع‌آوری آب‌های سطحی در تهران توجه داشت و با کمک دولت‌وقت این مسائل را دنبال کرد تا بتواند مشکلات را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی تا پایان عمر اهتمام زیادی به آبادانی شهر تهران داشت، گفت: حضور چند میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان نشان از قدرشناسی مردم نسبت به این بزرگوار بود.

هاشمی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی علاقه وافری به اعتدال و میانه‌روی و همچنین توجه به پیشرفت و آبادانی ایران داشت، افزود: از شهردار تهران که 21 سال در این شهر زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم آبادانی و پیشرفت در تهران همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
بله درسته
آخرین اخبار