انجام نخستین دور از پرتودرمانی و شیمی درمانی سناتور مک‌کین

سناتور «مک‌کین» نخستین جلسه از پرتودرمانی و شیمی‌درمانی را برای مقابله با بیماری سرطان مغز پشت سر گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ سناتور جان مک‌کین، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2008 آمریکا، که در ماه ژوئیه ابتلای وی به سرطان مغز تشخیص داده شده بود، روز گذشته نخستین جلسه از پرتودرمانی و شیمی‌درمانی خود را پشت سر گذاشت.

دختر مک‌کین در موررد وضع پدرش گفت: مقاومت و قدرت تطابق‌پذیری او خارق‌العاده است. مبارزه علیه بیماری ادامه دارد و در جلسه نخست درمان به موفقیت‌های کوچکی نیز دست یافتیم.

مک‌کین 80 ساله از ایالت آریزونا به دلیل دیدگاه‌های مستقل سیاسی خود طی 30 سال فعالیت مستمر در سنا، شهرت زیادی دارد. وی ماه گذشته در رای‌گیری لغو طرح بیمه درمانی «اوباماکر»، رای منفی داد و این طرح که از سوی «باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، ارائه شده بود با 51 رای موافق در برابر 49 رای مخالف، حفظ شد. این یک شکست سنگین برای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، و «میچ مک‌کانل»، رهبر اکثریت سنا، به حساب می‌آمد که از مخالفان سرسخت اوباماکر بودند.

مک‌کین پیش از انجام جلسه شیمی درمانی نسبت به حوادث شارلوتسویل نیز واکنش نشان داد و در یک پیام توئیتری نوشت: هیچ تعادل و همبستگی اخلاقی میان نژادپرستان و فعالان ضدنژادپرستی که در برابر نفرت و تعصب می‌ایستند، وجود ندارد. رئیس جمهور آمریکا باید این چنین بگوید.

 انتهای پیام/

آغاز جلسات شیمی درمانی جان مک‌کین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار