استیو بنن در اولین مصاحبه پس از برکناری: ریاست جمهوری ترامپ دیگر تمام شد

استراتژیست ارشد کاخ سفید که شب گذشته از سوی رئیس جمهور آمریکا اخراج شد اعلام کرد ریاست جمهوری دونالد ترامپ پایان یافته است.

استیو بنن در اولین مصاحبه پس از برکناری: ریاست جمهوری ترامپ دیگر تمام شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «استیو بنن»، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید که شب گذشته از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سمت خود برکنار شد، در اولین مصاحبه خود پس از برکناری اعلام کرد: «ریاست جمهوری دونالد ترامپ که برای آن جنگیدیم و پیروز هم شدیم، تمام شد. اکنون همه نوع مشکلی بوجود خواهد آمد، روزهای خوب و بد سپری خواهد شد؛ اما آن ریاست جمهوری دیگر رو به پایان است.»

وی در مصاحبه با «ویکلی استاندارد» اعلام کرد: «حالا دیگر کاخ سفید ترامپ را در خصوص مسائلی از جمله ناسیونالیسم اقتصادی و مهاجرت تحت فشار زیادی قرار خواهد داد. حال دیگر فقط ترامپ است. من فکر می کنم برنامه های وی برای حل اینگونه مسائل مثل ساخت دیوار مکزیک و بسیاری از آنهایی که برایش جنگیدیم بسیار سخت‌تر خواهد شد.»

اخبار مربوط به اخراج استیو بنن روز گذشته منتشر شد. چند ساعت پس از انتشار این خبر اعلام شد که وی به شغل سابق خود یعنی مدیریت سایت خبری راستگرای «بریت بارت نیوز» باز می‌گردد.

با وجود اینکه منابع مختلف اعلام کردند که استیو بنن از سوی ترامپ اخراج شده است، استراتژیست سابق کاخ سفید اعلام کرد که خودش از این سمت استعفا داده است و روز دوشنبه قصد داشته کاخ سفید را ترک کند؛ اما به دلیل اینکه اظهارات ترامپ در خصوص حوادث شارلوتسویل جنجال زیادی به پا کرد، اندکی بیشتر در این سمت باقی مانده است.

استیو بنن یکی از جنجالی ترین شخصیت های سیاسی در آمریکاست که به اتخاذ دیدگاه های راست افراطی شهرت دارد. وی همچنین از حامیان مسائل بحث برانگیزی از جمله ممنوعیت ورود مهاجران به آمریکا است. وی همچنین از موافقان خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران بود.

پیش از این «دونالد ترامپ» اعلام کرده بود که استیو بنن عامل افشای برخی اخبار داخلی کاخ سفید بوده است. منابع آگاه هم اعلام کردند که کارکنان ضلع غربی کاخ سفید معتقدند استیو بنن عامل نشت اخبار درباره مک مستر، مشاور امنیت ملی ترامپ بوده است.

به دنبال آن، «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید که فقط 10 روز در این سمت باقی ماند هم اعلام کرد: استیو بنن اطلاعات درون کاخ سفید را به بیرون فاش می کند.

انتهای پیام/

اولین مصاحبه استیو بنن پس از اخراج از کاخ سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار