پرداخت 704 میلیون ریال خسارت به مددجویان زنجانی آسیب‌دیده از بلایای طبیعی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت 704 میلیون ریال خسارت به مددجویان زنجانی آسیب‌دیده از بلایای طبیعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به بیمه منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در برابر بلایای طبیعی گفت : به‌منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از خسارت بلایای طبیعی منزل مسکونی و اثاثه و لوازم منزل 22هزار و 370 خانوار مددجوی زنجانی بیمه‌ شده است .
صفری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال براثر حوادث ناشی از سیل و سایر بلایای طبیعی منازل مسکونی 55 مددجوی زنجانی دچار خسارت شده است افزود : با هماهنگی به‌عمل‌آمده شرکت بیمه ذیربط مبلغ 704 میلیون ریال برای جبران خسارت به مددجویان خسارت‌دیده از بلایای طبیعی پرداخت‌شده است.
وی غرامت پرداخت‌شده برای 33 منزل مسکونی مددجویان خسارت‌دیده را در چهارماهه نخست امسال 400میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد : 266 میلیون ریال نیز برای جبران خسارت اثاثه و لوازم منزل 22مددجوی زنجانی و 37میلیون و 500 هزار ریال برای اسکان موقت خسارت دیدگان از ابتدای سال جاری پرداخت‌شده است.
صفری از ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان تحت حمایت این نهاد باهدف افزایش ایمنی در برابر حوادث طبیعی و کاهش خسارت ناشی از آن خبر داد و افزود : ارائه بسته‌های مختلف مشاوره‌ای و پیشگیرانه برای مددجویان در مواقع آسیب و بحران ازجمله آتش‌سوزی، زلزله ، سیل و سایر بلایای طبیعی از خدمات کمیته امداد در این بخش است .

انتهای پیام/ن

 

پرداخت‌ غرامت برای ۳۳ منزل مسکونی  به مددجویان خسارت‌دیده استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.