دستگیری سارقان محتویات خودرو در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران آگاهی سارقان حرفه ای که از داخل ماشین اقدام به سرقت پول و اقلام از شهروندان می کردند در بوکان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،سرهنگ مجید محبعلی از شناسایی و دستگیری 2نفر سارق حرفه ای خبر داد و افزود: به دنبال مراجعات و شکایت های مردمی به پلیس مبنی بر سرقت وجوه نقدی و لوازم شخصی از داخل خودروهای شهروندان موضوع در صدر برنامه های نیروی انتظامی شهرستان بوکان قرار گرفت.

سرهنگ محبعلی افزود: بر این اساس پلیس توانست محل اختفا تعداد 2 نفر از سارقان حرفه ای را که با این شیوه اقدام به سرقت وجوه نقدی شهروندان از داخل خودروهای شخصی می کردند را در یکی از شهر های استان مجاور شناسایی و آنان را دستگیر کند.

وی در خصوص شیوه های این سارقان اضافه کرد: این سارقان با مراجعه به شعب بانک ها در بوکان و شهرستان های همجوار شهروندان را زیر نظر گرفته و کسانی که اقدام به اخذ وجوه نقدی از بانک می کردند را شناسایی می کردند.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: سارقان افرادی را که با وجوه نقد از بانک خارج می شدند شناسایی و هنگام توقف این افراد با استفاده از غفلت شهروندان و در یک فرصت مناسب وجوه نقدی و سایر اقلام با ارزش را سرقت می کردند.

سرهنگ محبعلی گفت: سارقان برای دستیابی به اهداف خود از 2 دستگاه موتور سیکلت و 2 دستگاه خودروی وانت پیکان و پژو 405 استفاده می کردندکه با تلاش عوامل انتظامی وسایط نقلیه آنها نیز توقیف شده است.

وی بیان کرد: سارقان دستگیر شده به سرقت در شهرهای بوکان، میاندوآب، شاهین دژ، بناب و ملکان اعتراف کرده اند و روندبازجویی تحقیقات ادامه دارد.

سرهنگ محبعلی از مردم خواست در صورتی که اموال و وجوه نقدی شهروندان از شهرستان های ذکر شده بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته در اولین فرصت به پلیس آگاهی و کلانتری 11 بوکان مراجعه کنند.

 

 انتهای پیام/ع

سارقان حرفه ای اقلام داخل ماشین در بوکان دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.