خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل و تند باد در استان

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل و تند باد در چند روز اخیر بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارت در این استان برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    علی وفایی مقدم  در یاسوج اظهار داشت: به دلیل وقوع سیل و تند باد چند روز اخیر پیش بینی می‌شود بیش از 10 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها از جمله آب و برق و همچنین کشاورزی خسارت وارد شده باشد.

وی با بیان اینکه میزان خسارت وارد شده در دست بررسی است، عنوان کرد: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و به محض اتمام بررسی‌ها، گزارش نهایی به سازمان مدیریت بحران جهت ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و طرح در هیئت دولت ارسال می‌شود.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سیل و تند باد خسارت‌های در زمینه زیرساخت‌های برق و آب و همچنین بخش کشاورزی شهرستان‌های بویراحمد، چرام، لنده، بهمئی و گچساران وارد کرده است.

وفایی‌مقدم با بیان اینکه امیدواریم میزان خسارت وارده به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی در هیئت دولت طرح و پرداخت آن نیز مورد تصویب قرار بگیرد و البته در این زمینه مسئولان استانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، افزود: کشاورزانی که محصول خود را بیمه کرده بودند میزان خسارت وارد توسط بیمه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ش

خسارت به زیرساخت های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.