مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبرداد؛

آغاز اجرای طرح سینما سلام در استان آذربایجان غربی

اجرای طرح سینما سلام یا سینما سیار با نمایش فیلم بصورت آزمایشی در مجتمع فرهنگی و هنری چالدران در آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی بااعلام این خبر گفت: طرح سینما سلام  با نصب دستگاه های سینما  سیار  و نمایش فیلم در شهرهای فاقد سینما  اجرا  می شود.

 محمد باقر کریمی افزود:در شهرهایی که سالن نمایش با امکانات لازم وجود دارد سیستم پخش نصب خواهد شد و تلاش برای ایجاد سالن های نمایش جدید نیز انجام می شود که امیدواریم  این  طرح  را  در کلیه شهرها  اجرا  کنیم

 وی گفت:با اجرای طرح سینما سلام علاوه بر اینکه کلیه مردم استان این امکان را خواهند داشت تا به فیلم های روز ایران  همزمان با تهران دسترسی داشته باشند  و تعداد زیادی از جوانان هنرمند و علاقمند به کار در سینما  مشغول به کار می شوند که به ایجاد اشتغال نیز کمک خواهد شد.

کریمی افزود: راه اندازی بوفه،  بخش بازاریابی ، تبلیغات و  فنی نمایش  از جمله کارهایی است که جوانان علاقمند در   آن مشغول خواهند  شد.

وی تصریح کرد:به غیر از شهرهای ارومیه و خوی که صاحب سینما هستند، سایر شهرهای استان یا فاقد سینما هستند و یا سینمای فعال ندارند و از نعمت تماشای فیلم های روز سینمای ایران  محروم  هستند که  با اجرای طرح  سینما سلام این  نقص  مهم مرتفع خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد:با استقبال خوب مردم امیدواریم شاهد توجه بیشتر به سینما و بازگشایی سینماهای غیر فعال و یا ایجاد سالن های جدید باشیم. و به بیان دیگر مهمترین حامی و نجات دهنده سینما خود مردم هستند.

انتهای پیام/ح

آغاز اجرای طرح سینما سلام در آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.