مدیر کمیته امداد نی ریز خبر داد:

اجرای ۷۰طرح‌ اشتغالزایی در نی ریز

۷۰طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نی ریز اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر باوندپوری مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۷۳ طرح با اشتغال بیش از ۱۴۰ نفر در شهرستان نی ریز ایجاد شده است.


وی افزود: طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان با هزینه ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی برای مددجویان راه اندازی شده است.


باوندپوری، ایجاد فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های نیازمند و رسیدن به استقلال اقتصادی را از اهداف موثر و کارآمد کمیته امداد عنوان کرد.


وی، استعداد سنجی و آموزش را دو مولفه مهم اشتغال پایدار بیان کرد و ادامه داد: مددجویان کمیته امداد که مصمم به اجرای طرح‌های اشتغال زایی هستند ، علاوه بر استعداد سنجی، از آموزش‌های مناسب با شغل به صورت رایگان بهره مند می‌شوند.


مدیر کمیته امداد نی ریز، انواع طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی را، شامل طرح‌های کار انگیزی با مبلغ وام کمتر از ۵۰ میلیون ریال، طرح‌های توان افزایی با مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال و طرح‌های اشتغالزایی با مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: بر این اساس از ابتدای امسال پنج فقره وام کارانگیزی، ۱۶ فقره وام مشاغل خانگی و ۴۹ فقره وام اشتغال زایی به مددجویان نی ریزی پرداخت شده است.


باوندپوری تصریح کرد: همچنین پارسال ۲۹۵ طرح اشتغال زایی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال در شهرستان نی ریز اجرا شده است.
انتهای پیام/ر


طرح اشتغالزایی در نی ریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار