شاکری مطرح کرد؛

واگذاری زمین به سهام داران تعاونی 9گانه بعد از 20 سال

رئیس کمیته عمران شورای چهارم شهر تهران گفت: مقرر شده تا زمین معوض به سهام داران تعاونی مسکن 9گانه که احداث آن 20 سال به طول کشیده، واگذار شود.

واگذاری زمین به سهام داران تعاونی 9گانه بعد از 20 سالبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای چهارم شهر تهران در سیصد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: برخی از اعضای تعاونی مسکن 9 گانه‌ای که حدود 20 سال است افتتاح شده و 3 هزار نفر عضو آن شده اند و در حریم شهر تهران زمین دارند، به دلیل طولانی شدن اجرای پروژه فوت کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه طی 2 ماه گذشته مقرر شد تا دستور واگذاری زمین معوض به اعضای این تعاونی داده شود و امیدواریم طی چند روز آینده این کار انجام شود.

شاکری بیان داشت: شورای شهر محلی است که انسان می تواند نتیجه خدمت خود را در زندگی مردم ببیند و قرار شده روز سه‌شنبه جلسه تقدیر و تشکر از اعضای شورای چهارم برگزار شود که خوب است قالیباف شهردار تهران هم در آن حضور داشته باشد.

رئیس کمیته عمران شورای چهارم شهر تهران افزود: نخستین پروژه مشارکتی آب و فاضلاب شهرداری با سازمان آب در منطقه 22 به بهربرداری رسید.

انتهای پیام/

واگذاری زمین معوض به سهام داران تعاونی مسکن 9 گانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار