پلیسی که در تیراندازی فلوریدا زخمی شد، جان باخت

افسر پلیسی که بر اثر تیراندازی در شهر کیسیمی در فلوریدا مجروح شده بود، امروز جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، یک افسر پلیس که در تیراندازی جمعه شب در شهر «کیسیمی» در ایالت فلوریدا زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات جان باخت. سَم هووارد 36 ساله پس از تیراندازی بر اثر جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد؛ اما نتوانست دوام بیاورد.

پلیس کیسیمی روز گذشته اعلام کرد: جمعه شب نیروهای پلیس به یکی از خیابان‌های شهر کیسیمی اعزام شدند. زمانی که افسران به محل رسیدند، یک شخص ناشناس به سمت آنها تیراندازی کرد به گونه‌ای که نیروهای پلیس فرصت شلیک کردن را پیدا نکردند. یکی از این افسران پلیس کشته و دیگری مجروح شد. چهار نفر مظنون به دخالت در این حادثه هستند که تاکنون سه نفر آنها بازداشت شده اند.

هم‌اکنون هر دو افسر پلیس کشته شده‌اند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مراتب تسلیت خود را در خصوص مرگ این افسران پلیس اعلام کرد. فرماندار فلوریدا هم گفت: فلوریدا به هیچ عنوان تحمل خشونت را ندارد و حتی یک ثانیه هم آن را نخواهد پذیرفت.

خشونت های مسلحانه در آمریکا به طور بی‌سابقه‌ای در سال‌های اخیر افزایش یافته است و آزادی حمل اسلحه تاکنون عواقب جبران‌ناپذیری برای مردم و حتی افسران پلیس به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

کشته شدن پلیس مجروح تیراندازی اخیر فلوریدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار