مساعدت 850 میلیون ریالی نیکوکاران به ایتام

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:امسال حامیان نیکوکار استان 850 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به بیمه عمر و تأمین آتیه ایتام تحت حمایت کمیته امداد با عنوان طرح طاهاگفت: در اجرای طرح بیمه آتیه حدود هزار نفر از ایتام خراسان شمالی تحت حمایت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آتیه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان این که این نهاد از سال 91 فرایند بیمه‌گزاری ایتام تحت حمایت را آغاز کرده است، افزود: در اجرای این طرح حدود هزار نفر از ایتام تمام نقاط استان تحت حمایت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آتیه قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر این که تحصیلات و اشتغال یکی از مهم‌ترین بخش‌های این طرح است، اظهارکرد: بر این اساس ماهانه  بیش از 200 هزار ریال از محل منابع مالی حامیان برای هر یتیم به حساب یکی از شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرارداد واریز می‌شود که ایتام بعد از رسیدن به سن قانونی می‌توانند از آن به عنوان سرمایه شغلی، تحصیلی و ازدواج استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که طرح بیمه آتیه برای ایتامی که واریزی کمک های نقدی حامیان آنان بیش از 3 میلیون ریال است، اجرا می شود، افزود: از 3 هزار و800 یتیم تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی، حدود هزار نفر دارای شرایط بهره مندی از طرح بیمه آتیه هستند.

وی با اشاره به این که سال 95 بیش از 2میلیارد ریال برای  هزار یتیم در قالب این طرح هزینه شد،گفت: هم اکنون حدود  ۱۵ هزار حامی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد همکاری دارند که در چهار ماهه نخست امسال بیش از 36 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمک کردند.

انتهای پیام/آ

بهره مندی هزار نفری ایتام از طرح بیمه آتیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.