اعزام 1700 همدانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام 1700همدانی به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور خبرداد.

اعزام 1700 همدانی به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن برزگر،فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اقدامات اجرایی سپاه ناحیه همدان درباره امر به معروف و نهی از منکر گفت: در این خصوص برگزاری نمایشگاه فرهنگی با عنوان پایگاه فرهنگی در میدان باباطاهر و میدان سنگ شیر در ایام تابستان سال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: مانور تذکر لسانی مشترک با فرمانده انتظامی شهرستان و پلیس امنیت اخلاقی و تهیه و پخش برنامه‌هایی با محوریت اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر از صدا و سیما ازدیگر اقدامات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: ارشاد محله محور توسط هیئت های امر به معروف که به صورت 30 مورد در سال 95 انجام شد، همچنین طرح مودت، پاکسازی و شناسایی نیروهای مستعد برای مسئولیت های مختلف برگزار شد.

برزگر عنوان کرد: همچنین در سال 95، هشت گردان ناحیه همدان مرکب از 6 گردان بیت المقدس و گردانهای کوثر و امام علی(ع) برنامه اجرا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در خصوص دیگر برنامه های این ناحیه بیان کرد: به کارگیری نیروهای کادر و بسیجی در حفاظت از صندوق های اخذ رأی و همچنین امنیت چهارشنبه آخر سال توسط بسیجیان این ناحیه و برگزاری گشت‌های عملیاتی در ایام انتخابات، شب‌های قدر و اجرای ایست بازرسی و برنامه های مختلفی که گردان ها داشتند از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های راهیان نور تأکید کرد: 450 نفر متمرکز و 700 نفر غیرمتمرکز به مناطق عملیاتی جنوب و 250 نفر متمرکز و 300 نفر غیرمتمرکز به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری اردوهای کشوری ابرازداشت: این اردوها نیز به تعداد 2 هزار و 939 نفر انجام شد که استانی یک هزار و 360 نفر و شهرستانی یک هزار و 579 نفر بود.

به گفته وی 25 جلسه توسط کارگروه های تخصصی برگزار شد و مرکز خانواده نیز برنامه های خوبی برای خانواده کارکنان داشت و همچنین کلاس آموزش فضای مجازی و مخاطرات آن و گوشی های هوشمند و مسابقات قرآن، تجوید و قرائت برگزار شد.

برزگر در ادامه در خصوص مهندسی، اضافه کرد: تکمیل و احداث پروژه های نیمه کاره 3 هزار و 200 مترمربع سالن ورزشی در اسلامشهر، کوی ولیعصر و شهرک فرهنگیان از جمله فعالیت‌های این ناحیه بوده است.

وی یادآور شد: تعیین تکلیف در املاک سپاه و اجرای قراردادهایی که به سپاه واگذار شده بود و طرح پسماند و طرح کمیته عمران امام رضا(ع) نیز از برنامه های خوبی بود که انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در خصوص کمک به جبهه مقاومت عنوان کرد: کمک ها نقدی به جبهه مقاومت 648 میلیون تومان به صورت نقد و کمک های غیر نقدی 2 میلیارد و 246 میلیون تومان بود.

وی با اشاره به برگزاری دو مورد گلریزان که یک مورد آن توسط جامعه زنان شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این راستا کمک های خوبی توسط بسیجیان صورت گرفت به خصوص از سه پایگاه آمنه(س)، ام البنین(س) و ام بیها(س) کمک های خوبی دریافت کردیم.

انتهای پیام/خ

اعزام 1700 همدانی به راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.