کرمانشاه میزبان شهدای گمنام است

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: همزمان با ایام شهادت امام جواد(ع) استان کرمانشاه میزبان پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه  گفت: پیکرهای مطهر این شهدای والامقام طی عملیات تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، اواخر سال گذشته و اوایل امسال در مناطق عملیاتی بدر و کربلای 4 تفحص و به آغوش میهن اسلامیمان بازگشته اند.

وی افزود: پیکر این شهدا در روزهای دوشنبه و سه شنبه(30 و 31 مرداد) مصادف با ایام شهادت حضرت جواد الائمه(ع) پس از انجام مراسم پیش بینی شده در شهر میانراهان شهرستان صحنه، پادگان امام حسن مجتبی(ع) و پادگان شهید رجایی تشییع و تدفین خواهند شد.

محمدی گفت: سه تن از این شهدای بزرگوار با سنین 17، 19 و 21 ساله در عملیات بدر منطقه شرق دجله) و یک شهید 22 ساله نیز در عملیات کربلای 4 (جزیره سهیل) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

محمدی در ادامه ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور و ولایت مدار کرمانشاه جهت حضور در مراسم معنوی پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، افزود: در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و همچنین عطر آگین نمودن فضای شهر به عطر ایثار و شهادت آیین هایی برگزار می گردد.

وی گفت: برپایی مراسم شب وداع با شهدای گمنام از ساعت 22 امشب(یکشنبه، 29 مرداد) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد النبی(ص) طاقبستان، مراسم استقبال و شب وداع با شهدای گمنام شهر میانراهان در حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر( ساعت 19 روز دوشنبه، 30 مرداد) و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام شهر میانراهان از ساعت 8:30 روز سه شنبه(31 مرداد) از روبروی ساختمان آموزش و پرورش این شهر با حضور مردم ولایت مدار به سمت بوستان شهدا از آیین های پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/ز

تشییع پیکر شهدای گمنام

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار