دعوت سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر از مردم برای تشییع پیکر شهدای گمنام؛

بوشهری‌ها شهدا را تا آسمان بدرقه کنند

سه‌شنبه هفته جاری، بندر بوشهر میزبان پنج شهید والامقام گمنام است. شهدایی که جانانه برای دفاع از میهن خود، جان عزیزشان را در سبدی از اخلاص گذاشته و تقدیم حضرت باری‌تعالی کردند.

بوشهری‌ها شهدا را تا آسمان بدرقه کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر با بیان این مطلب و با اشاره به این‌که پیکر مطهر پنج شهید گمنام، فردا (دوشنبه 30 مردادماه) به شهر شهیدپرور و دارالحماسه بوشهر وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تکریم این لاله‌های گمنام به همت سازمان فرهنگی شهرداری و شهرداری بندر بوشهر، روز سه‌شنبه ساعت ۸ صبح از سه راهی دانشگاه خلیج فارس (بهمنی) به سمت پارک شغاب انجام می‌شود.

فاطمه صفری‌زاده، محل خاکسپاری این شهیدان گمنام را شمال شرقی پارک شغاب در مجاورت خانه شطرنج عنوان کرد و افزود: از همه مردم ولایتمدار و شهیدپرور بوشهری دعوت می‌کنم که با حضورشان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان که جانشان را در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل و حفظ کیان اسلامی فدا کردند، به برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن کمک کنند.

وی در پایان به تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری برای برگزاری باشکوه این مراسم اشاره و تصریح کرد: امروز به فضل خون همین شهدا، انقلاب اسلامی ایران بارور شده و در سایه امنیت فراهم‌شده، جوانان ما می‌توانند مدارج ترقی و رشد را در کمال آرامش و امنیت سپری کنند.

صفری‌زاده ضمن تقدیر از زحمات شهردار محترم، معاونت خدمات شهری و شورای اسلامی بندر بوشهر در برگزاری این مراسم، با تاکید بر مقام شامخ این شهدای گرانقدر، یادآور شد: شهدا به گردن همه ما حق دارند. اگر امروز آرامش و امنیتی در کشور حکمفرماست، به‌خاطر رشادت‌های این عزیزان بوده که با خونشان از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کرده و فرامین رهبر کبیر انقلاب را لبیک گفتند. این شهدا سال‌ها در غربت بوده‌اند و امیدواریم با برگزاری یک مراسم باشکوه و حضور مردم ولایتمدار بوشهر بتوانیم گوشه‌ای از فداکاری، کرامت و بزرگواری این عزیزان را جبران کرده و به خانواده‌های شهدای مفقودالاثر ادای احترام کنیم.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.