فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

برگزاری بزرگترین نمایش میدانی و چندرسانه‌ای کشور در شیراز

فرمانده سپاه فجر فارس از برگزاری بزرگترین نمایش میدانی و چندرسانه‌ای کشور در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بزرگترین نمایش میدانی و چندرسانه‌ای کشور در شیراز برگزار می‌شود، گفت: نمایش " فصل شیدایی " پیش از این در چند استان برگزار شده و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده که با تلاش سپاه فجر در شهریور سال جاری شیراز میزبان گروه برگزار کننده فصل شیدایی است.


وی افزود: هزینه بلیط این نمایش برای هر نفر ۴۰ هزار تومان تخمین زده شده است، اما مخاطبان این نمایش در شیراز در مدت برگزاری این نمایش مهمان حضرت احمد بن موسی (ع) هستند و هزینه بلیط رایگان خواهد بود.


سردار غیاثی ادامه داد: نمایش فصل شیدایی یک قصه گویی هنرمندانه و جذاب با نگاهی متفاوت به رویداد‌های مهم تاریخی است که با بهره گیری از ترکیب حرفه‌ای نور، صدا، تصویر، جاذبه‌های صحنه و دکور و جلوه‌های ویژه میدانی بخش‌های مهم تاریخ اسلام را روایت می‌کند.


وی با بیان اینکه نسل نوجوان و جوان مخاطبان اصلی نمایش فصل شیدایی هستند، اظهار داشت: ۲۰۰ نفر هنرمند و کادر اجرایی - پشتیبانی در برگزاری این نمایش بزرگ مشارکت دارند و مقدمات میزبانی از ۱۵۰ هزار مخاطب برای این نمایش در ده شب آماده شده است.


غیاثی با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی در ده پرده اجرا می‌شود، گفت: این نمایش روایتگر رویداد‌های مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا علیه السلام و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه (س)، شهادت حضرت زهرا (س)، واقعه کربلا، مباهله، انقلاب و جنگ، واقعه غدیر، سرگذشت حضرت مسلم بن عقیل (ع) و ظهور منجی موعود است.


فرمانده سپاه فجر گفت: دو رویداد مهم تاریخی ورود حضرت احمد بن موسی (ع) به خطۀ فارس و بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس که رزمندگان استان فارس در آن حاضر بوده اند به نمایش فصل شیدایی اضافه شده اند.
انتهای پیام/ر


نمایش " فصل شیدایی " در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار