تیم فولاد یزد 20 میلیارد ریال به مربیان و بازیکنان بدهی دارد

رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم فولاد یزد بابت سال های گذشته تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال به مربیان و بازیکنان بدهی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عبدالرضا دستا رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: علت اصلی شرکت نکردن تیم فولاد یزد در لیگ دسته 2 فوتبال کشور بدهی بالای آن به افراد مختلف اهم از مربی و بازیکنان است که باید نسبت به تسویه حساب آنها اقدام شود.

 دستا افزود: تیم فولاد یزد بابت سال های گذشته تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال به مربیان و بازیکنان بدهی دارد و تا این مبلغ پرداخت نشود برای حضور در لیگ دارای مشکل است.

وی ادامه داد: اولین گام برای حضور تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ 2 باشگاه های کشور که طی روزهای آینده رقابت های آن آغاز می شود موضوع بدهی هاست که امیدواریم ازسوی فولاد یزد پیگیری های لازم انجام شود.

رییس هیات فوتبال استان یزد با بیان اینکه هدف ما حفظ سهمیه استان در لیگ 2 است گفت: برای حل مسائل و مشکلات تیم فوتبال فولاد یزد تاکنون جلسه ها زیادی با حضور مسئولان ورزشی و اجرایی ، نماینده مجلس و مسئولان تیم فولاد یزد برگزار شده است.

دستا گفت: همچنین برای یافتن حامی مالی جدید برای تیم داری با افراد مختلف گفت و گوهایی انجام گرفته ولی تکلیف هنوز مشخص نیست و قطعا همچنان برای حفظ سهمیه استان در لیگ پیگیری می کنیم .

رییس هیات فوتبال استان یزدگفت: این هیات بر اساس مقررات وظیفه اش ستادی و پیگیری و نظارت است و بر این اساس تاکنون تمام تلاش خود را برای حل مسائل فولاد یزد و تیم داری آن و حضور در لیگ 2 انجام داده و همچنان انجام می دهد.

دستا گفت: از سوالات مکرر اصحاب رسانه و علاقمندان به فوتبال استان یزد موضوع ادامه کار تیم فوتبال فولاد یزد است که امیدواریم وضعیت آن طی روزهای آینده مشخص شود و نگرانی ها خاتمه یابد.

رییس هیات فوتبال استان یزد در ادامه به نقش و اهمیت کار خبرنگاران در تهیه و انعکاس اخبار و گزارشات مختلف و متنوع بر اساس نیاز جامعه و مخاطبان به عنوان یک ضرورت مهم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی درست و به موقع به مردم و جامعه هدف دارند.

دستا بیان داشت:شفاف سازی ، آگاهی بخشی به همگان ، کشف واقعیات ، فرهنگ سازی و ارتقای سطح دانش و اطلاعات مردم از دیگر رسالت های تعیین کننده خبرنگاران و عکاسان خبری و ورزشی است.

رییس هیات فوتبال استان یزد تصریح کرد: خبرنگاران باید صادقانه ماموریت اطلاع رسانی خود را در جامعه و حوزه های مختلف با قدرت ، درایت و دانش روز انجام دهند که مورد حمایت و همراهی خواهند بود.

دستا ابراز امیدواری کرد تا خبرنگاران همانند گذشته نقش محوری خود را در خصوص فرهنگ سازی رشته پرمخاطب فوتبال به عنوان یک ضرورت در جامعه انجام دهند که تحقق کامل آن دارای ثمرات فراوان است.

وی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و فعالان رسانه ای استان یزد تجلیل شدند.

قرعه کشی مسابقات لیگ 2 فوتبال کشور 25 مردادماه در قالب سه گروه برگزار شد که تیم فولاد ،وحدت یزد، درگروه اول با تیم های شاهین بوشهر ، اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، گل ابریشم تهران ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک نوشهر ، قشقایی شیراز و مس ب کرمان همگروه شد.

انتهای پیام/ ی

تیم فولاد یزد 20 میلیارد ریال به مربیان و بازیکنان بدهی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.