نفر: بازگشت دلیری به ایران دلیل فنی داشت/ مشکل انضباطی وجود نداشت

سرپرست تیم ملی والیبال امید ایران گفت: این که گفته می‌شود محمد دلیری به دلیل مشکلات انضباطی به ایران برگردانده شده است، صحت ندارد.

مهدی نفر، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دلایل برگرداندن 2 بازیکن تیم ملی امید از مصر به ایران، گفت: تیم ما با 14 بازیکن راهی مصر شد و برنامه این بود که پیش از آغاز مسابقات و زمان نهایی اعلام اسامی 12 بازیکن در این باره تصمیم‌گیری کنیم.


وی ادامه داد: این برنامه از ابتدا و پیش از سفر به مصر تعیین شده بود و در نهایت کادر فنی تصمیم گرفت 2 بازیکن یعنی محمد دلیری (لیبرو دوم) و فردین قلعه قوند (پاسور سوم) از لیست 14 نفره خارج شوند و به ایران بازگردند.


سرپرست تیم ملی زیر 23 سال ایران، در ادامه گفت: ابلاغ شده بود که 2بازیکن به ایران بازگردند و قرار بر این بود که این سفر 19 آگوست تدارک دیده شود که به دلیل خالی نبود پروازها کمی به تعویق افتاد و با یک روز تاخیر این دو بازیکن به ایران بازگشتند.


نفر با اشاره به اینکه نمی دانم چرا این موضوع که کاملا از قبل قابل پیش‌بینی بود، را بی انضباطی بازیکن جلوه داده شد، افزود: تعجب من از این است که وقتی بازیکن من هنوز به ایران نرسیده است این خبر کذب منتشر می‌شود. این دو بازیکن بازیکنانی با انضباط هستند و هیچ مورد اخلاقی‌ای درباره آن‌ها وجود نداشت.


انتهای پیام/


توضیحات سرپرست تیم والیبال امید درباره بازگشت دو بازیکن به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار