شهریاری: حضور بانوان در ورزشگاه ها امکان پذیر نیست

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من در حال حاضر شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه ها فراهم نیست.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه ها اظهار داشت: در حال حاضر شرایط برای ورود بانوان به ورزشگاه ها فراهم نیست زیرا عده ای شئونات و ضوابط فرهنگی و اسلامی را رعایت نمی کنند و شعارهایی توهین آمیز در ورزشگاه ها سر می دهند، بنابراین به اعتقاد من ورود بانوان به استادیوم ها فعلا به مصلحت نیست.

شهریاری درباره انتظارات مردم از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: مردم از وزیر ورزش دولت دوازدهم انتظارات زیادی دارند، سلطانی فر باید در دوره جدید وزارت خود به توسعه امکانات ورزشی به ویژه در مناطق محروم کشور توجه جدی داشته باشد.

وی افزود:یکی دیگر از انتظارات به حق مردم، کاهش هزینه بلیت ورزشگاه ها است زیرا بسیاری از مردم کشور ما توان پرداخت هزینه های فعلی را ندارند و سلطانی فر باید در این زمینه نیز وارد عمل شود.

شهریاری در مورد مشکلات ورزشکاران استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که با ما در ارتباط هستند از فقر امکانات ورزشی و کم توجهی به توسعه ورزش در زاهدان و سایر شهرستان ها گلایه می کنند، از سوی دیگر برخی از ورزشکاران مدال آور کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی با هزینه شخصی خود راهی مسابقات می شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از ورزشکاران ما توانایی پرداخت هزینه های سنگین این سفرها را ندارند و اداره تربیت بدنی هر استان باید هزینه های آنان را پرداخت کند.

شهریاری در پایان با اشاره به لزوم افزایش پاداش ورزشکاران کشورمان گفت: برای افزایش پاداش قهرمانان ورزشی ابتدا دولت باید لایحه ای را به مجلس ارائه دهد و سپس مجلس در مورد تصویب آن تصمیم گیری کند، من از طرف همکارانم در مجلس شورای اسلامی اعلام می کنم که ما هیچ گونه مخالفتی با افزایش پاداش ورزشکاران نداریم.

 انتهای پیام/

توصیه نماینده مجلس به وزیر ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار