نصیری: لیگ وزنه برداری فرصتی برای معرفی پدیده هاست

پیشکسوت وزنه برداری ایران گفت: لیگ وزنه برداری فرصت مناسبی برای معرفی پدیده های این رشته است.

نصیری: لیگ وزنه برداری فرصتی برای معرفی پدیده هاستمحمد نصیری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری رقابت های هفته اول لیگ وزنه برداری اظهار داشت: با توجه به بیماری ام، چندان در جریان جزئیات برگزاری لیگ وزنه برداری نیستم اما اعتقاد دارم این رقابت ها فرصت مناسبی برای معرفی پدیده هاست و نفرات خوبی در این رقابت ها معرفی می شوند.

او ادامه داد: سالن برگزاری لیگ وزنه برداری بسیار زیباست و می توان از آن در بخش های مختلفی استفاده کرد. این سالن حتی قابلیت برگزاری مسابقات جهانی را دارد و باید از زحمات فدراسیون برای تجهیز آن تشکر کرد. البته از نقش مربیان و داوران هم در برگزاری لیگ وزنه برداری نمی توان بی تفاوت گذشت.

نصیری درمورد دلیل بدون تیم ماندن برخی از چهره های مطرح وزنه برداری در فاصله یک روز تا زمان آغاز لیگ این رشته گفت: دلیل این موضوع را نمی دانم اما فکر می کنم چهره های شاخص وزنه برداری دیر قرارداد بستند.

پیشکسوت وزنه برداری ایران درباره ریسک استفاده از سهراب مرادی در رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: هر وزنه برداری که نام قهرمان را در اختیار دارد باید در تمام رقابت ها شرکت کند و هیچ تقاوتی بین مسابقات داخل سالن و جهانی وجود ندارد. یادم می آید زمان وزنه زدنم، در فاصله 15 روز در مسابقات جهانی و المپیک شرکت کردم و اتفاق خاصی هم رخ نداد.

انتهای پیام/

اظهارات محمد نصیری درباره لیگ وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار