تشریح جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مفاد جلسه امروز هیئت مدیره را تشریح کرد.

تشریح جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار درباره جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه امروز صحبتهایی در مورد حامی مالی جدید شد. با توجه به مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس دارد با حامی مالی جدید قرارداد بستیم تا در حل این مشکلات مثمر ثمر باشد.

او ادامه داد: همچنین اعضای هیئت مدیره در مورد پرونده حقوقی ژوزه و دستیارانش صحبت کردند وقرار شد با درایت مدیریت باشگاه مطالبات ژوزه و دستیارانش پرداخت شود.  مطالبات ژوزه و دستیارانش مربوط به مدیران سابق است که بار سنگینی  برای باشگاه ایجاد کرده است. به هر حال طاهری مدیر عامل تیم قرار است از طریق منابع مالی مطالبات سرمربی و مربیان سابق پرسپولیس پرداخت کند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره دربی سرخابی ها در آلمان گفت: بحثی در مورد این بازی در جلسه هیئت مدیره نشد و به نظر نمی رسد با توجه به همزمانی این بازی با  دیدار  تیم ملی، دربی در آلمان برگزار شود.

کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان با ارائه بازی زیبا و هجومی برابر الاهلی عربستان پیروز شوند و دست پر به ایران بازگردند.

انتهای پیام/

غیبت روغنی گلپایگانی در جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار