کشف سه محموله قاچاق پنج میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف سه محموله کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر گفت::ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی شهرستان‌های زنجان، ابهر و ایجرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا در محور‌های مواصلاتی استان موفق شدند سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود :ماموران این خودرو‌ها که از دو دستگاه پژو 405و وانت مزدا بود متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
سردار آزاری  افزود:ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو‌ها ۹ هزارو 786ثوب البسه، هزارو 116 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و 315 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کنند.

وی با اعلام اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد:استان زنجان به جهت نزدیکی با استان‌های غربی و مرزی کشور در مسیر ورود کالا‌های قاچاق قرار دارد که پلیس با کنترل محور‌های مواصلاتی استان با قاچاقچیان و سودجویان قاطعانه برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این ارتباط سه متهم دستگیر شده است خاطر نشان کرد:مردم می‌توانند موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

 

کشف کالای قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.