دیلی بیست: مراقب زنان داعشی باشید آن‌ها خطرناک‌تر از مردان داعشی هستند

دیلی بیست در مطلبی نوشت تعداد زنان داعشی بسیار زیاد است و آن‌ها در صورت بازگشت به کشورهایشان تهدید جدی‌تری خواهند بود.

مراقب زنان داعشی باشید؛ آن‌ها خطرناک‌تر از مردان داعشی هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیلی بیست با انتشار مطلبی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: مراقب زنان داعشی باشید؛ آن‌ها خطرناک‌تر از مردان داعشی هستند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است. در ادامه مطلب آمده است: گزارش مرکز بین‌المللی مطالعه افراط گرایی خشونت‌‍آمیز نگرانی‌ها را درباره بازگشت زنان داعشی به کشورهایشان از مناطق تحت سیطره داعش، افزایش داده است.


در ادامه گزارش آمده است همه عوامل تروریستی حادثه بارسلون -همانند دیگر حملات این گروه تروریستی- مردهای جوان بودند؛ اما کارشناسان ضدتروریسم متوجه تهدید جدیدی شده‌اند؛ افزایش خطر تروریستی زن‌های عضو داعش. این گروه تروریستی که این روزها در منطقه خاورمیانه تحت محاصره است، قصد دارد حملات تلافی‌جویانه خود را در کشورهای غربی تشدید کند. در حال حاضر تعداد زنان داعشی در این کشورها چندان قابل توجه نیست؛ اما، فرماندهان اروپایی در میدان‌های نبرد در خاورمیانه، زنان داعشی را در کنار عناصر مرد این گروه تروریستی هدف قرار می‎‌دهند.

در ادامه گزارش آمده است همانطور که یک کارشناس ارشد امنیتی بیش از 25 سال پیش در گفتگو با ایلین مک‌دونالد، روزنامه‌نگار انگلیسی، اظهار داشت، «زنان تروریستی در مقایسه با مردان تروریستی شخصیت‌های قوی، قدرت و انرژی بیشتری دارند».

نگارنده گزارش در ادامه می‌افزاید بیشتر زنان خارجی داعش که به کشورهایشان بازمی‌گردند محاکمه نمی‌شوند و راحت‌تر از مردها پذیرفته می‌شوند. برخی از این زن‌ها همچنان با عناصر تروریستی داعش در ارتباط هستند. این زن‌ها در حال حاضر تروریست‌های خاموش محسوب می‌شوند؛ اما، احتمال دارد در آینده به اقدامات تروریستی در کشورهای خود روی بیاورند.

 

انتهای پیام/


زنان داعشی خطرناک‌تر از مردان داعشی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار