113 پروژه توزیع برق خوزستان در انتظار هفته دولت

در هفته دولت 113 پروژه توزیع برق در خوزستان بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مناسبت هفته دولت، ۱۱۳ پروژه توزیع برق با سرمایه‌گذاری ۵۱۶ میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره‌برداری می رسد.
یکی از این پروژه‌ها شامل برق رسانی به روستاهای سوز تینا، شیرعلی آباد، چال دیره بزرگ، شیخون، بنه ذوالفقار، زروستان و ملاسلطانعلی از توابع شهرستان اندیکا بوده که علاوه بر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۵۵ نفر در زمان اجرای پروژه‌ها، هزینه‌های آن نیز از محل اعتبارات داخلی تأمین شده است.
در زمینه کاهش تلفات، تأمین برق شهری و روستایی، اصلاح شبکه، مسکن مهر و روشنایی معابر نیز غضنفری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان داشت: در بیش تر شهرهای استان اقدامات مؤثری انجام شده که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در شهرهای باغملک، لالی، رامهرمز، ایذه، آغاجری، هفتگل، مسجدسلیمان، شوش، الوان، بهبهان و زیدون، آبادان، خرمشهر، اروندکنار، دزفول، گتوند، شوشتر، شادگان، امیدیه، ماهشهر، رامشیر، بندرامام، اندیمشک، الوار گرمسیری، هویزه و سوسنگرد انجام شده و با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد تغییرات محسوس و ارتقاء ضریب پایداری شبکه و ساماندهی شبکه‌های برق خواهیم بود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمان اجرای این پروژه‌ها یکهزار و 79 نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم صورت گرفته است سرمایه‌گذاری انجام شده را ۵۱۶ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال اعلام کرد.
انتهای پیام/گ

پروژه های برق در هفته دولت افتتاح می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.