مربی تیم ملی اهداف پروازی:

مسابقات مسکو عیار تیم ملی را مشخص می کند

رجایی گفت: مسابقات قهرمانی جهانی تیراندازی مسکو فرصتی است تا قابلیت های تیم ملی برای بازی های جاکارتا مشخص شود.

 پیام رجایی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی اهداف پروازی بانوان برای شرکت در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان مسکو تصریح کرد: مسابقات تیراندازی مسکو از 8 شهریور آغاز می شود و تیم تراپ بانوان نیز در بخش جوانان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد. هدف اصلی ما از شرکت در مسابقات مسکو پشتوانه سازی برای بازی های آسیایی جاکارتا است.

وی افزود : تیم اهداف پروازی پس از 2 سال در یک رویداد برون مرزی شرکت کرد با این حال نتایج بسیار خوبی در مسابقات آسیایی قزاقستان  گرفت و تیم تراپ بانوان توانست در بخش تیمی به مقام چهارمی آسیا دست پیدا کند و در بخش انفرادی هم با یک امتیاز اختلاف از صعود به فینال باز ماندیم. با این عملکرد تیراندازان در مسابقات آسیایی تیراندازی قزاقستان رضایت بخش بود.

در مسابقات مسکو عیار تیم ملی سنجیده می شود

مربی تیم اهداف پروازی بانوان در ادامه گفت: مسابقات مسکو فرصتی است تا بدنه اصلی تیم را مشخص کنیم و در رقابت ها قراقستان به هدفی که مد نظر کادر فنی بود تا اندازه ای دست پیدا کردیم. هدف ما از شرکت در این 2 رویداد آسیب شناسی تیم ملی و شناسایی نقاط ضعف ملی پوشان است.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات قزاقستان به هدفی که برنامه ریزی در نظر کادر فنی بود محقق شد بیان کرد : تیراندازان با اینکه 2 سال از میادین ورزشی دور بودند و حتی اردو منسجمی نداشتند نتیجه قابل توجهی کسب کردند. کسب مقام چهارم در آسیا بهترین نتیجه ای بود که تیراندازان با وجود مشکلات زیاد و دوری از مسابقات بین المللی کسب کردند و خوشبختانه با امتیازات و رکوردهای کسب شده در این رقابت ها تا اندازه ای به هدف نزدیک شدیم.

 رجایی در ادامه تصریح کرد : با توجه به اینکه مسابقات آسیایی را پشت سر گذاشتیم ، رقابت های جهانی مسکو می تواند مشخص کند که تیم ملی در چه سطحی قرار دارد و چه تغییراتی لازم است در ترکیب تیم ایجاد شود تا برای رقابت های  آینده آماده شود.

بازی های آسیایی جاکارتا از اهداف میان مدت کادر فنی است

وی افزود : در برنامه ریزی هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است بازی های آسیایی جاکارتا از اهداف میان مدت است. به طور قطع بعد از حضور در رقابت های جهانی مسکو وضعیت تیم ملی مشخص می شود و کادر فنی تصمیم نهایی را خواهد گرفت تا برای المپیک برنامه ریزی کند.

مربی تیم اهداف پروازی بانوان در ادامه درباره اینکه برای مسابقات المپیک چه برنامه ای برای تیم ملی در نظر گرفته شده است گفت: به طور قطع کسب سهمیه المپیک مهم ترین هدف ما است تا با حضور مسابقات مختلف خارجی و برگزاری رقابت های داخلی ترکیب اصلی تیم ملی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک مشخص شود و کادر فنی این هدف را به طور جدی دنبال می کند چون رشته اهداف پروازی اکنون به جایگاهی رسیده است که اگر اندکی توجه مسئولان معطوف به آن شود می تواند در المپیک حضور داشته باشد.

 او افزود: در حال حاضر تیم ملی برای مسابقات مسکو در اردو به سر می برد. مسابقاتی که برای انتخابی  تیم ملی در نظر گرفته شده بود  تیراندازان جوان و با استعدادی شرکت کرده بودند. بعد از رقابت های مسکو اردو تیراندازان با تعداد بیشتر از ورزشکاران تشکیل می شود تا در پایان کسانی که استعداد دارند پیراهن تیم ملی را بپوشند. هرچند تیراندازانی اکنون در تیم ملی حضور دارند که با وجود سن کم در رنکینگ در جایگاه نخست قرار دارند.

 

انتهای پیام/

 

استارت تیراندزان برای مسابقات قهرمانی جهان مسکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار