بهره برداری از 7 طرح راهداری در محورهای خراسان شمالی

مدیر کل اداره حمل و نقل و راهداری استان گفت:در هفته دولت 7 طرح بهسازی و روکش آسفالت در محورهای استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ بدیعی مقدم مدیر کل اداره حمل و نقل و راهداری استان خراسان شمالی امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: احداث و آسفالت تقاطع شرکت حمل و نقل بجنورد ،اجرای 5 کیلومتر آسفالت روستای زرد و قلعه استاد،اجرای 20 کیلومتر روکش وآسفالت گرم راه های روستایی اردوغان و بام ،صفی آباد ،بهسازی و روکش آسفالت دور برگردان محور بش قارداش بجنورد، احداث زیر گذربرزل آباد محور شیروان -فاروج،احداث تقاطع کلاغ آشیان از طرح های بهره برداری شده در هفته دولت است.

وی افزود:برای بهره برداری از این طرح ها 270 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بدیعی مقدم با بیان این که در دولت یازدهم 7هزار کیلومتر خط کشی در محورهای استان انجام شده است، افزود:افزون بر هزار و500 کیلومتردر مناقصه گذاشته ایم که ظرف 10 روز آینده شروع می شود.

وی تصریح کرد:در دولت یازدهم هزار و620 متر مربع انواع تابلوی اطلاعاتی ،66 کیلومتر حفاظ جانبی گاردریل ،4هزار و150 متر مربع تابلوخط نوشته در جاده های استان نصب شده است.

بدیعی مقدم اظهار کرد:خرید یک دستگاه لودر،9 دستگاه گریدر هپکو،2دستگاه کارواش،12 کامیون ناوگان راهداری و10 دستگاه بیل برف روب در این چهار سال خریداری شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 15 کیلومتر از پیچ های محور بجنورد به اسفراین را با نصب تابلوی علایم و باز کردن دید راننده آشکار سازی انجام شده است،گفت: هم اکنون 15کیلومتر در محور بجنورد به جنگل گلستان هم اصلاح شیب جاده اجرا شده است.

مدیر کل اداره حمل ونقل وراهداری استان همچنین افزود: هم اکنون35 کیلومتر محور میامی-جاجرم در حوزه بهسازی در حال انجام است که 19 کیلومتر احداث شده و16 کیلومتر هم با تامین اعتبار بهسازی و تکمیل می شود.

وی با اشاره به این که یکصد میلیاردنومان برای بهسازی و روکش آسفالت محور های استان اختصاص یافته اظهار کرد:هم اکنون از این اعتبارات  45 درصد محقق شده والباقی با تامین منابع استانی اجرا می شود.

بدیعی مقدم  با اشاره به شناسایی 21 نقطه حادثه خیز در محور های استان گفت:هم اکنون 18 دستگاه کنترل سرعت در جاده های استان نصب شده است.

وی در ادامه به فعالیت 5 پاسگاه در استان اشاره کرد و افزود :به زودی پاسگاه بجنورد با زیر بنای 500 متر مربع به راهداری امین اله منتقل می شود.

انتهای پیام/آ

شناسایی 21 نقطه حادثه خیز در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.