مغفول ماندن جایگاه اصلی هنرهای تجسمی اردبیل در سطح کشور

علی‌رغم حضور پررنگ استان در جشنواره‌ها متأسفانه جایگاه اصلی هنرهای تجسمی اردبیل در سطح کشور مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل در  بازدید از نمایشگاه نقاشی علی محمد شیخی در اردبیل اظهار داشت:  علی‌رغم حضور پررنگ استان در جشنواره‌ها متأسفانه جایگاه اصلی هنرهای تجسمی اردبیل در سطح کشور مغفول مانده است که نیاز است این موضوع به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود.

وی افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی دارد که این ظرفیت‌ها فرامنطقه‌ای بوده و نیاز است برای ارتقای جایگاه هنرهای تجسمی استان در سطح کشور اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم در این زمینه به مقام شایسته خود دست یابیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی در قالب‌های مختلف می‌توانند با بهره‌گیری از زبان تصویری در راستای انتقال مفاهیم اقدام شایسته‌ای را انجام دهند که این موضوع از اهمیت بسزایی برای ما برخوردار است و ما آمادگی خود را برای حمایت از هنرمندان تجسمی در سطح استان اعلام می‌کنیم.

رجبی بیان کرد: چاپ آثار هنرمندان تجسمی در قالب کتاب نیز از دیگر برنامه‌هایی است که همکاری و مشارکت همگان را می‌طلبد و نیاز است در این زمینه هنرمندان نیز با وحدت و همدلی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

انتهای پیام/ع

جایگاه هنرهای تجسمی اردبیل در سطح کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.