مربی تیم نفت تهران:

برخی دوستان می خواهند با تبر ریشه نفت را بزنند/ خیابانی بدون اطلاعات درمورد تیم ما حرف نزند

مجتبی خورشیدی گفت: نفت تهران باید از آبروی ایران در لیگ قهرمانان دفاع کند اما برخی دوستان می خواهند با تبر ریشه این تیم را بزنند.

مجتبی خورشیدی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم نفت تهران گفت: قرار است مالک باشگاه به زودی نیازهایمان را رفع کند تا در ادامه رقابت ها با قدرت شرکت کنیم. زمانی که تیم نفت را تحویل گرفتیم، می دانستیم که باید پنج هفته ابتدایی لیگ را کج دار و مریز پیش ببریم و در تعطیلی لیگ با جذب بازیکنان جدید برای کسب نتایج مطلوب برنامه ریزی کنیم. البته تمام تلاشمان را برای برتری مقابل سیاه جامگان به کار می گیریم.

برای تعویض مهاجم مجبوریم از دفاع استفاده  کنیم

خورشیدی افزود: نفت از لحاظ فنی روند خوبی دارد اما مشکلات جسمانی و محدودیت بازیکن سبب شده تا در 2 هفته اخیر مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی شکست بخوریم. البته در پست مدافع میانی بازیکنان زیادی در اختیار داریم و حتی برای تعویض مهاجم و هافبک چپ از مدافعان میانی استفاده می کنیم. خواهش می کنم مسئولان فوتبال و اهالی این رشته به جای اینکه با تبر ریشه نفت را بزنند، به این تیم که قرار است در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از آبروی فوتبال کشورمان دفاع کند، کمک کنند.

پرسپولیس آماده ترین تیم پس از انقلاب را دراختیار دارد

او در مورد اظهارات جواد خیابانی پس از دیدار نفت و تراکتورسازی گفت: او بلافاصله پس از این بازی با حالتی عجیب اعلام می کند«بازهم نفت باخت و قرار است به تمام تیم ها ببازد»  از خیابانی انتظار می رود به عنوان یک پیشکسوت بدون مطالعه روی شرایط تیم نفت چنین بحثی را مطرح نکند. بهتر است او نسبت به وضعیت نفت اندکی اطلاعات به دست بیاورد و سپس درمورد تیم ما صحبت کند. نفت امسال مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی شکست خورد. با توجه به اینکه برانکو آماده ترین تیم 10 سال اخیر پرسپولیس را در اختیار دارد، هیچ تیمی توان تقابل با پرسپولیس را ندارد. اگر بازی با  سیاه جامگان هم در حالت عادی پیش می رفت، شاگردان اکبر میثاقیان  هم نمی توانستند برابر این تیم نتیجه بگیرند. به نظر من این تیم آماده ترین پرسپولیس پس از انقلاب است که می تواند در رقابت های آسیایی هم نتیجه بگیرد. 

خیابانی زمانی پسرخاله بازیکنان را می شناخت اما بدون اطلاع تیم فعلی نفت را له می کند

خورشیدی ادامه داد: در بازی با تراکتور هم تا دقیقه 88 در زمین حریف مساوی بودیم و در نهایت با یک پنالتی مغلوب شدیم. جواد خیابانی بداند قرار نیست به تمام تیم ها ببازیم. او سال ها پیش تحول بزرگی در  عرصه اجرا و گزارشگری ایجاد کرد و تا جایی که یادم می آید نام پسرخاله فلان بازیکن مطرح را هم می دانست اما بهتر است الان اطلاعاتش را افزایش دهد.چراکه حرف هایش روی ذهن 40 میلیون نفر تاثیر می گذارد و نبایست مغرضانه حرف بزند. اگر خیابانی در هر سمتی فعالیت می کرد اکنون جزء مهندسان ارشد آن حوزه انتخاب می شد اما نباید یک طرفه تیم نفت را له کند.

آقای گزارشگر نفت اندازه استقلال مدعی و بیشتر از پیکان متمول امتیاز گرفته است

او افزود: نفت تهران با وجود تمام مشکلاتش به اندازه استقلال امتیاز گرفته که 25 بازیکن شاخص و ستاره ایران را در ترکیب دارد.  از طرفی پیکان با وجود تمام امکاناتی که در اختیار دارد، قعرنشین است اما تیم ما که از ابتدایی ترین امکانات هم محروم است وضعیت بهتری نسبت به این تیم دارد.  با این حال تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان نفت برای موفقیت تلاش می کنند. 

اهالی فوتبال به نفت کمک کنند

مربی تیم نفت تهران ادامه داد: قرار است به زودی مشکلات مالی تیم ما رفع شود اما این امر تنها مشکل ما نیست چراکه برخی بازیکنان باید از فهرست نفت خارج و نفرات جدیدی جایگزین آن ها شوند. ضمن اینکه به دلیل برخی مشکلات اداری باشگاه نفت در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، تاکنون قرارداد برخی نفرات ثبت نشده است. تمام اهالی فوتبال باید همکاری کنند تا نفت تهران با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

باید قدرتمندانه در لیگ قهرمانان شرکت کنیم

او درمورد احتمال حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: 100 درصد در این رقابت ها شرکت می کنیم اما بحث ما حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیاست. اگر مشکلات نفت حل شود از لحاظ قانونی هیچ تیمی نبایست به جای آن در مسابقات آسیایی شرکت کند.

خورشیدی درمورد روند درمان امیر حسین فشنگچی و هاشم بیگ زاده و احتمال حضور آن ها در دیدار با سیاه جامگان اظهار داشت: کادر پزشکی نفت روی این 2 بازیکن کار می کند. فشنگچی به تازگی تمریناتش را شروع کرده و در کنار تیم تمرین می کند اما هاشم همچنان مشغول روند درمانش است.

برخی بازیکنان پس از هفته پنجم از فهرست نفت خارج می شوند

مربی تیم نفت تهران درباره احتمال خروج برخی از مدافعان از فهرست این تیم گفت:  قرار است پس از هفته پنجم لیگ برخی بازیکنان از فهرست نفرات نفت خارج شوند. همچنین امکان دارد چند بازیکن در نیم فصل از تیم نفت جدا شوند تا برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نفرات جدید بیاوریم و تیممان را بالانس کنیم.

او درباره مذاکره باشگاه نفت تهران با مهرداد بایرامی، مهاجم سابق تراکتورسازی و ماشین سازی بیان کرد: با توجه به لزوم تقویت خط حمله نفت، بایرامی جزء گزینه های ما قرار گرفته اما تاکنون مذاکره ای با این بازیکن انجام نداده ایم.

انتهای پیام/

اظهارات مربی نفت درباره گزارشگر فوتبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار