روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمان جهان؛

پیروزی مردانی و الیاسی در دوم/قوره جیلی مغلوب شد

رقابت های چهار وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز( سه شنبه)در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری اوزان 59 ، 66، 80 و 130 کیلو گرم در سالن اکورود هتل آرنا شهر پاریس فرانسه آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید تا در دور سوم به مصاف کیم سئونک هاک از کره جنوبی می رود.

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید تا در دور سوم به مصاف آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان برود.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز برای ادامه کار در گروه شانس مجدد شانسی داشته باشد.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی 4 بر یک مغلوب شد تا در صورت راهیابی این کشتی گیر به رقابت فینال شانس خود را در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز امتحان کند
انتهای پیام/

شکست قوره جیلی مقابل قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار