رشد مراکز فرهنگی ورزشی در قزوین

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از فعالیت های هشت ساله این سازمان در زمینه توسعه و رشد فرهنگ و ورزش در محلات چهارده گانه گفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید وزیری نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت، با برون سپاری فعالیت‌های این نهاد به مردم، برای ۶۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین از احداث ۹۸ مرکز فرهنگی ورزشی در قزوین خبر داد و گفت: میزان سرانه فضا‌های فرهنگی ورزشی در سطح شهر به ۱۶۵ هزار متر مربع رسیده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای معرفی شهر قزوین در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وزیری نژاد گفت: برگزاری اجلاس جاده ابریشم، جشنواره روز قزوین، تجلیل از مفاخر قزوین، جشنواره ملی بازی و اسباب بازی، همایش ابر فیاض و اجرای بیش از ۱۰ هزار همایش ملی و استانی از جمله فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در زمینه معرفی هرچه بیشتر شهر قزوین بوده است.

وی همچنین برگزاری هزار و ۴۰۰ برنامه در محلات با محوریت مساجد، طرح بزرگ قرآنی و تجلیل از ۶ هزار و ۶۰۰ حافظ و آموزش فرهنگ شهروندی برای ۵۰ هزار دانش آموزرا از دیگر فعالیت انجام شده در هشت سال گذشته بیان کرد.

وزیری نژاد گفت: در زمینه معرفی بیشتر قزوین با همکاری صدا و سیما استان  و شبکه‌های مختلف سیما، قزوین ۲۵۰ ساعت در رسانه ملی حضور داشت.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین درباره فعالیت‌های این سازمان در زمینه ورزش همگانی گفت: علاوه بر برگزاری همایش‌های پیاده روی خانواده و راه اندازی جاده سلامت، ۸۰۰ ست ورزشی در پارک‌های سطح شهر قزوین نصب و جانمایی شده است.

وی در ادامه گفت: بودجه جاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در مقایسه با سال ۸۸، چهار برابر رشد داشته و در بودجه عمرانی هم نسبت به هشت سال گذشته، اعتبارات این سازمان بیش از ۱۳ برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

تشریح فعالیت های انجام شده در سازمان فرهنگی ورزشی  شهرداری قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.