رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

افتتاح 52 پروژه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با همکاری اداره کل منابع طبیعی ، 52 پروژه را در هفته دولت افتتاح می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با همکاری اداره کل منابع طبیعی این استان بالغ‌بر 52 پروژه در دو حوزه عمرانی و تولیدی را در هفته دولت افتتاح می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مجموع هزینه‌ها و اعتبارات این پروژه‌ها بالغ‌بر 272 میلیارد و 593 میلیون ریال است افزود: 13 پروژه از مجموع پروژه‌های مذکور در حوزه خدمات اداره کل منابع طبیعی استان سمنان است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: 38 پروژه از مجموع پروژه‌های قابل بهره‌برداری و افتتاح هفته دولت در سال 96 مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

 

وی از ایجاد اشتغال برای 145 نفر به‌صورت مستقیم خبر داد و بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 433 نفر به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

 

میرعماد تصریح کرد: راه‌اندازی پروژه‌های مذکور برای 90 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌کند و بالغ‌بر 16 هزار و 441 نفر به‌صورت موقت صاحب شغل می‌شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی تمام پروژه‌های تکمیل‌شده از سال 95 آغازشده است اذعان کرد: ظرف مدت یک سال این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که این مهم یکی از ملاک‌ها ارزیابی برای عملکرد مطلوب سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به شمار می‌رود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ‌بر 244 خانوار در استان سمنان از خدمات جهاد کشاورزی استان بهره‌مند می‌شوند.

 

وی گفت: اعتبارات پروژه‌های این سازمان از محل اعتبارات ملی، استانی، تسهیلات بانک کشاورزی و کمک‌های نقدی بهره‌برداران تأمین‌شده است.


انتهای پیام / ه


افتتاح پروژه عمرانی و دولتی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.