محمدى: بازيكنان استقلال نياز به هماهنگى بيشتری دارند/ شايد روزى به استقلال آمدم

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت :بازيكنان تيم فوتبال استقلال براى هماهنگى بيشتر نيار به زمان دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد محمدى درباره وضعيت تيم فوتبال استقلال گفت: فكر مى كنم نفرات تيم استقلال نياز به زمان دارند .بازيكنانى كه جذب استقلال شده اند خوب هستند اما چيزى كه من در نيمه اول ديدم اين بود كه اين تيم مشكل هماهنگى ميان بازيكنان را دارد

او ادامه داد :معتقدم اين هماهنگى به زودى بدست مى آيد و تيم به آن چيزى كه دلخواه هواداران است خواهد رسيد.

 محمدى افزود: طبيعتا استقلال در حال حاضر در زمین خودش بازی می‌کند و حمایت هوادارانش را دارد بنابراين باید فشار بیشتری روی دروازه حریف بیاورد اما فكر مى كنم هماهنگ نشدن بازيكنان جديد باعث شده بازی دلخواه هواداران انجام نشود.

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال بيان كرد :هميشه كمترين تغييرات براى تيم هايى كه مى خواهند نتيجه بگيرند بايد در دستور كار قرار گيرد و معمولا اين تيم ها ساختار را تغيير نمى دهند اما در هر صورت تغییر ساختار نیازمند صبر و حوصله زیاد است. جوان گرايى در هر جايى نيازمند صبر و حوصله است و فكر مى كنم اين موضوع بستگى به زمان دارد.اگر هواداران صبور باشند ،استقلال هم شرايط بهترى خواهد داشت.

 دروازه‌بان پیشین تیم استقلال که هم اكنون در آمریکا زندگی می‌کند، در مورد بازگشتش به ایران گفت: هم اكنون برای کلاس مربیگری B آسیا به ایران آمدم و مدرک مربیگری‌ام را هم در ایران و هم در آمریکا می‌گیرم تا با یک پشتوانه خوب به اینجا برگردم و کارم را به‌عنوان مربی شروع کنم.

محمدی درباره حضورش در استقلال گفت :برای استقلال هنوز خیلی زود است و خیلی‌ها جلوتر و بزرگتر از من هستند که تجربه بیشتری دارند. اما در هز صورت با كسب تجربه چراکه نه؟ شاید به استقلال هم کمک کردم.

انتهای پیام/

صحبت های پیشکسوت استقلال پس از شکست این تیم مقابل پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار