رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آذربایجان غربی برگزار شد

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آذربایجان غربی برگزار شد و علی مرتضی حیدری در بخش تفنگ بادی و میلاد طالبی در بخش تپانچه بادی مقام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سجاد اسفندیاری دبیر هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: امیررضا فرجی از باشگاه میداس و امین پیر از آکادمی تیراندازی در بخش تفنگ بادی و رضا مرسلی و انور نجاری از باشگاه میداس در بخش تپانچه بادی مقام‌های دوم و سوم بخش بزرگسالان را به خودشان اختصاص دادند.
سجاد اسفندیاری در خصوص نفرات برتر بخش نوجوانان اظهار کرد: در بخش تفنگ بادی محمد حسن هدایت اول شد، آتیلا محمدرضایی و کمیل اکبرزاده به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.
وی افزود: در بخش تپانچه بادی نوجوانان نیز فواد خلیل سرباز قهرمان شد، کیا محمدزاده و آرمین سلطانی مقام‌های نائب قهرمانی و سوم را از آن خود کردند.
اسفندیاری اضافه کرد: در بخش بانوان نیز فرشته صمدپور، ثنا قلی بیگلو و رقیه نعمت زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش تپانچه نوجوانان را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: راشین سلطانی، ساینا تیموری و فاطمه عبداللهی رتبه‌های اول تا سوم بخش تفنگ بادی نوجوانان را از آن خود کردند.
دبیر هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: در بخش تفنگ بزرگسالان نیز شیلان مدرسی از آکادمی تیراندازی، تینا گودرزی و نادره بایرامزاده از باشگاه میداس ارومیه رتبه‌های اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
اسفندیاری افزود: نرمین بروسان از باشگاه میداس ارومیه اول شد، سارینا قرابت از آکادمی تیراندازی به مقام دوم رسید و زینب عباس پور به مقام سوم بخش تپانچه بزرگسالان دست یافت.
وی ادامه داد: در این مسابقات شهرستان‌های خوی، ارومیه، آکادمی ارومیه، باشگاه میداس ارومیه و تیم سپاه شهدای ارومیه حضور داشتند که به صورت حذفی با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: نفرات اول تا سوم هر رده به اردوی انتخابای تیم استانی که از امروز /چهارشنبه/ به مدت ۱۰ روز در آکادمی تیراندازی آذربایجان غربی برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.
اسفندیاری اظهار کرد: مسابقات کشوری نوجوانان ۱۱ تا ۱۴ شهریور ماه جاری در تهران و مسابقات بخش بزرگسالان نیز آبان سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

تیراندازان برتر مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.