طاهری: بازی برگشت را می بریم/کاش در تهران میزبان الاهلی بودیم

مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در بازی برگشت مقابل الاهلی به پیروزی می رسند.

 على اكبر طاهرى در گفتگو اختصاصى با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره تساوى برابر الاهلى عربستان اظهار كرد: بازيكنان تیم ما توانستند حداقل استعداد و قابليت خود را در این بازی نشان بدهند و شکست دو بر صفر  را با تساوی عوض کردند. 

 

او ادامه داد: بازيكنان تلاش زيادى انجام دادند و در بازى برگشت هم باید با تمام توان حاضر شوند تا از اين مرحله صعود كنند. به طور حتم  بازى برگشت را مى بريم و به مرحله بعد صعود مى كنيم.

 

مدير عامل پرسپوليس درباره استقبال هواداران از اين بازى خاطر نشان كرد:به هرحال اخذ روادید جهت سفر به عمان براى هواداران سخت است. اى كاش مى توانستيم در تهران با حضور هواداران پرشور خود اين بازى را انجام مى داديم.

انتهای پیام/ 

پیروزی پرسپولیس در بازی برگشت حتمی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روحانی
۱۶:۴۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
نمیدونم این اسمش چیه؟ مدیریت ضعیف،ندانم کاری یا چیزه دیگه؟!آخه یه بار بیاین شفاف بگین چرا با این عربستانی ها حالا که باید تو کشور سوم بازی کنیم اون کشور یه جایی مثل ترکیه نباید باشه که حداقل اونا(عربها)اینقد بغل گوششون نباشه و ضمنا تعداد زیادی از طرفداران ایرانی بتونند برند اونجا چون ویزا که نمیخواد و اینقدر ایرانی ترکیه هست و میره که استادیوم تا خرخره پرمیشه و اینکه از همه باز مهمتر شرایط آب و هوایی و تغذیه که ترکیه یه چیزه دیگه اس.نه این جهنمی که نصفه کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس دارن.خدا یه مقدار قدرت تفکر به مسئولین تصمیم گیرنده انشالله عطا فرماید.آمین
آخرین اخبار