برگزاری مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر بستان آباد و تیکمه داش

فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه رشد و توسعه در سایه اتحاد و تفاهم بین اعضاء میسر خواهد بود گفت:شوراها بعنوان منتخبین مردم همیشه عملکرد آنها زیر ذربین افکار عمومی قرار دارند.

برگزاری مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر بستان آباد و تیکمه داشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی فرماندار شهرستان بستان آباد در مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رییسه شوراهای اسلامی شهرهای بستان آباد و تیکمه داش با بیان اینکه شفافیت در برنامه ها و عملکردها و گزارش آنها برای مردم می تواند امیدواری و تعامل مردم با اعضای شوراها را سبب شود افزود:از ظرفیت های مردمی و سرمایگذاران نیز در اجرای برنامه ها و پروژه ها خود استفاده کنید.

وی امانت داری از بیت المال را یادآور شد و افزود: جایگاه شوراهای اسلامی و شان انتخاب مردم باید از سوی شوراها کاملا توجه شود.

وی در این جلسه اعتماد را بزرگترین سرمایه عنوان کرد و افزود:رعایت خطوط قرمز و عمل به مقررات قانونی همیشه از سوی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید مورد توجه باشد.

در این جلسه حسین عزت زاده بعنوان ریس شورای اسلامی شهر بستان آباد و سلمان شایان بعنوان ریس شورای اسلامی شهر تیکمه داش انتخاب شد.

شهرستان بستان آباد دارای دو بخش مرکزی و تیکمه داش بوده که از بخش مرکزی بجز شوراهای اسلام شهر بستان آباد 49 روستا دارای نهاد شورا به تعداد 163 نفر می باشد.

در بخش تیکمه داش نیز علاوه بر شورای پنج نفره شهر تیکمه داش در دوره پنجم 59 روستا دارای نهاد شورا بوده که تعداد 189نفر را شامل می شود.

 

انتهای پیام/ش

معرفی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان بستان آباد و تیکمه داش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار