استاندار بوشهر:

طرح امنیتی پارس جنوبی تهیه شد

استاندار بوشهر گفت: طرح امنیتی پارس جنوبی تهیه شده و اکنون در حال بازنگری است که به همراه پیوست‌های فرهنگی و سلامت اجتماعی صنایع مستقر در منطقه، زمینه کاهش آسیب‌ها را فراهم می‌کند.

مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان بوشهربا بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی روز به روز افزایش می‌یابد اظهار داشت: افزایش رضایت مندی مردم در جامعه از نیروی انتظامی نشان از برقراری امنیت پایدار و عملکرد موفق این نیرو است.

وی رضایت‌مندی مردم در استان بوشهر را نتیجه کارآیی و عملکرد مطلوب و مثبت نیروی انتظامی دانست گفت: رضایت مردم در عرصه امنیت و آرامش نشان از یک کار گسترده‌ای است که آثار آن در رضایت مردم دیده می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های اجتماعی کار پیچیده‌ای است افزود: فعالیت در عرصه امور اجتماعی که نیاز به کار گسترده‌ای دارد دارای ابعاد مهم و حساسیت بیشتری است که نیروی انتظامی گام مهمی برداشته است.

سالاری، احترام به نیروی انتظامی را احترام به امنیت و آرامش مردم و جامعه دانست و تاکید کرد: امنیت بستر کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، اشتغال و زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و سایر بخش‌ها فراهم می‌کند که نیروی انتظامی با کارکرد مطلوب در این عرصه موثر و موفق بوده است.

وی استان بوشهر را استان امن همراه با آرامش دانست و افزود:استان بوشهر استانی امن و آرامی است که همگان باید برای تقویت تعامل و همدلی موجود در آن تلاش کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به رویکرد مردمی در برنامه‌های نیروی انتظامی گفت: همه مسئولان باید رویکرد مردمی بودن برنامه‌ها و فعالیت‌ها را سرلوحه خود قرار دهند تا رضایت مردم بیش از پیش فراهم شود و در این عرصه نیروی انتظامی باید این مهم مورد توجه ویژه قرار دهد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت و آرامش مطلوبی برخوردار است افزود: با برقراری امنیت پایداری و آرامش در استان بوشهر، زمینه توسعه و پیشرفت و افزایش سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف استان بوشهر فراهم است.

سالاری با بیان اینکه نیروگاه اتمی بوشهر و پارس جنوبی ۲ رویداد بزرگ صنعتی کشور در استان بوشهر است خاطر نشان کرد: دو رویداد صنعتی یاد شده همواره یکسری آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد که ماموریت‌های نیروی انتظامی را سنگین‌تر می‌کند.

وی، عدم رعایت قانون و مقررات را سبب بروز آسیب‌های گوناگون دانست و افزود: این استان با وجود وسعت اندک از اهمیت بالایی برخوردار است که این وضعیت نیز به به سبب میزبانی چند ماموریت مهم ملی در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه کار‌های نیروی انتظامی در وضعیت استان موثر است تصریح کرد: در این ارتباط همواره استفاده از دیدگاه‌های این نیرو مورد توجه قرار دارد.

سالاری، از تصویب ساماندهی کالای ته لنجی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از ۲ سال کار کارشناسی در حوزه کالای ته لنجی، به تصویب ساماندهی آن در هیئت دولت منجر شد که این امر می‌تواند پیامد‌های مثبتی برای بهبود وضعیت مرزنشینان استان بوشهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بوشهر نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است افزود: استان بوشهر استانی ساحلی و مرزی است و دریایی که در جوار آن واقع شده محدوده آن بیش از محدوده خشکی استان بوشهر است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی در این پهنه نیلگون توسط نیرو‌های جان برکف مرزبانی و انتظامی به صورت بسیار مطلوبی تامین شده است.

سالاری با اشاره به تدوین طرح امنیتی پارس جنوبی تصریح کرد: طرح امنیتی پارس جنوبی تهیه شده و بازنگری آن مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پیوست فرهنگی و سلامت در مناطق پیرامونی پارس جنوبی افزود: با تدوین طرح امنیتی پارس جنوبی در کنار پیوست‌های فرهنگی و سلامت نیروی انتظامی در ارتباط با آسیب‌های موجود اجتماعی با مشکلات کمتری روبرو می‌شود.

وی با آرزوی موفقیت برای سردار عباس‌زاده بیان کرد: سردار خلیل واعظی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر از نیرو‌های شایسته‌ای است که رویکرد مردمی و تجربه وی زمینه حفظ، ارتقاء و استمرار امنیت در استان بوشهر را فراهم می‌کند.

در این آئین که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا برگزار شد از فعالیت‌های پنج ساله سردار حیدر عباس‌زاده در مسئولیت فرماندهی انتظامی استان بوشهر تجلیل و سردار خلیل واعظی برای مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی این استان منصوب شد.

انتهای پیام/پ

 

امنیت پایدار در استان بوشهر نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.