تمهیدات ترافیکی برای تردد 70 هزار دستگاه خودرو در ایام اربعین

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین، از انجام تمهیدات ترافیکی برای تردد بیش از 70 هزار دستگاه خودرو در ایام اربعین امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حشمت رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوبتر به زائران حسینی ذکر کرد و گفت: با هدف روان سازی ترافیک، چهار توقفگاه خودرو در قصرشیرین در دست احداث است.


وی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مرز خسروی و وجود اماکن اقامتی مطلوب در قصرشیرین، بی شک شمار زائرانی که در ایام اربعین این مسیر را برای بازگشت خود به کشور انتخاب می کنند، افزایش خواهد یافت.


رضایی با بیان اینکه با توجه به وجود 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی و همچنین بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار در ایام اربعین، این شهرستان از موقعیت ویژه ای در کشور برخوردار است گفت:مرز خسروی با توجه به مسافت کوتاه آن با عتبات عالیات، مناسب ترین مسیر برای تردد زوار است و وجود اماکن اقامتی مطلوب در قصرشیرین از دیگر مزیت های این شهرستان مرزی است.


وی  افزود: تسریع در احداث دوربرگردان های اضطراری، بهسازی معابر و خیابان های سطح شهر و همچنین مسیر قصرشیرین به خسروی و تعریض پل های مسیر در دستور کار قرار گرفت و کنترل ترافیکی برای برگزاری آیین دعای عرفه، ساماندهی میدان خروجی قصرشیرین به خسروی، خط کشی معابر و سرعت گیرها و تمهیدات ترافیکی در ایام بازگشایی مدارس از دیگربرنامه هاست.

 

انتهای پیام/ز

چهار توقفگاه خودرو در قصرشیرین در دست احداث است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار