فرماندار اردبیل؛

317 پروژه عمرانی و اقتصادی هفته دولت در اردبیل افتتاح می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 317 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان اردبیل با سرمایه‌گذاری 251 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با بیان اینکه توسط شهرداری‌های اردبیل و هیر نیز 41 پروژه عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: افتتاح کشتارگاه صنعتی آرتا جوجه با ظرفیت صادراتی مناسب منطبق بر استاندارد اروپایی با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان و اشتغالزایی 250 نفر با حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته دولت به انجام می‌رسد.

وی از افتتاح کارخانه تولید سیب‌زمینی نیم پز در هفته دولت خبر داد و گفت: این کارخانه نیز توان فرآوری 50 تا 100 هزار تن سیب‌زمینی تولید شده در استان را دارد.

فرماندار اردبیل از گازرسانی به محروم‌ترین مناطق در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: 150 درصد توان توسعه گازرسانی به روستاها در این چهار سال افزایش یافته و ما تا پایان سال 97 تمامی روستاهای شهرستان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند خواهیم کرد.

زنجانی با بیان اینکه گازرسانی به 176 روستا کلنگ‌زنی شده و به سرعت عملیات اجرایی آنها به انجام می‌رسد، تصریح کرد: ما نسبت به تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی و همچنین نهایی شدن پارک علم و فناوری اقدامات خوب و موثری را انجام دادیم.

وی به ضرورت تغییر الگوی کشت با توجه به بحرانی‌ بودن آب در دشت  اردبیل و توسعه تجارت بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های معدنی و همچنین تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی اقدامات خوب و موثری انجام شده که قطعا ادامه این فرایند به نفع توسعه استان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.