فعالیت 34 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در "استان اردبیل"

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از فعالیت ۳۴ مرکز کانون پرورشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاجر جمادیه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل افزود: از این تعداد ۲۴ مرکز ثابت، 2 مرکز پستی، 7 مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری فعال است.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات کانون پرورش فکری در سال های اخیر اضافه کرد: تا سال ۹۴، اعتبارات کانون پرورش کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تاکید کرد: در سال ۹۵، میزان اعتبارات به ۷۹۰ میلیون تومان افزایش یافت که در بخش استانی تخصیص ۱۰۰ درصد داشتیم و ۱۰۰ میلیون تومان نیز اعتبارات عمرانی جذب شد.

جمادیه به افزایش اعتبارات به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در پی جذب اعتبارات زمینه تجهیز و توسعه مراکز کانون فراهم شده است.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری یک مرکز سیار روستایی در پارس آباد و سه مرکز سیار روستایی در اردبیل به بهره برداری می رسد.

جمادیه همچنین به بهره برداری از کانون پرورش گرمی و مرکز فروش محصولات در هفته دولت اشاره کرد.

وی با اشاره به رشد کمی و کیفی برنامه های کانون پرورش فکری به رشد تعداد اعضا نیز اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی ۶۵ هزار کودک و نوجوان اردبیلی عضو کانون پرورش فکری هستند.

 

انتهای پیام/ح

عضویت 65 هزار کودک و نوجوان اردبیلی در کانون پرورش فکری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.