معاون وزیر ورزش و جوانان:

افزایش سهم ملی پوشان رشته‌های ورزش بانوان در لرستان

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان امسال سهم ملی پوش های بانوان لرستانی در رشته های مختلف ورزشی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریبا محمدیان روز پنجشنبه در جریان سفر به لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه ورزش بانوان برنامه های ویژه ای در سطوح عالی وزارت ورزش و جوانان طراحی شده است که تا پایان سال ۹۶ یکسری برنامه های کوتاه مدت اجرا می شوند.

وی گفت: برنامه های حوزه ورزش بانوان در ۲ بخش شهری و روستایی است که از چند ماه گذشته دستورالعمل آن به استان ها ابلاغ شد که در لرستان بنا بر گزارش های رسیده بخش گسترده ای از این برنامه ها به درستی در حال اجراست.

محمدیان افزود: این سفر جزو برنامه های ادواری و ماموریتی وزارت ورزش و جوانان در حوزه بانوان است که سفرهایی به استان های مختلف انجام می شود تا علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات بانوان، توانمندی های زنان در استان ها و شهرستان های مختلف در رشته های ورزشی مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: اقدامات موفق و خلاقانه استانها قدردانی می شوند و اگر با مشکل خاصی مواجه باشند هم بنا بر وظیفه ای که داریم باید به دنبال ارائه راه حل آن مشکلات برآییم.

وی افزود: در سفر امروز به لرستان شاهد تلاش های شبانه روزی و موفقیت های چشمگیری هستیم که تاکنون کمتر در استان های مختلف مشاهده شده است.

وی در ادامه گفت: انسجام خوبی در مدیریت ورزش بانوان در رشته های مختلف وجود دارد و این امیدواری وجود دارد که تا پایان امسال سهم ملی پوش های بانوان لرستانی در رشته های مختلف ورزشی افزایش یابد.

ارتقای سطح ورزش بانوان در لرستان

محمدیان گفت: در لرستان خانه های تخصصی برای رشته های مختلف تخصصی به طور جداگانه وجود دارد که مدیران این خانه های تخصصی غالبا مدیران توانمندی هستند که برنامه های دراز مدت ارزنده ای در راستای ارتقای سطح ورزش بانوان در لرستان دارند.

وی افزود: بنا بر گزارش های موجود از ورزش بانوان لرستان در پنج ماه نخست امسال مشارکت بانوان قابل ملاحظه است و علاوه بر این امیدواریم که شاهد موفقیت های حوزه قهرمانی بانوان باشیم.

وی اظهار کرد: همه مدیران علاقه مندند که زنان ومردان در تمام رشته های ورزشی فعال باشند اما گاه در اقلیم های مختلف کشور بنا بر دلایل متعددی اقبال گروهی به برخی از رشته ها بیشتر است که مدیران رشته های ورزشی در این فضای اجتماعی کمک می کنند پاسخگوی همان اقبال عمومی باشند.

ایجاد زیرساخت لازم برایخانه های تخصصی رشته های ورزشی لرستان

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان افزود: خانه های تخصصی برای غالب رشته ها در لرستان وجود دارد و در برخی رشته ها که زیرساخت لازم را ندارند، مکان های لازم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با اعتباراتی که از حوزه مالیات بر ارزش افزوده اختصاص داده شده امید است زیرساخت های لازم فراهم شوند.

وی گفت: لرستان در رشته هایی مانند اسکواش، تنیس روی میز، والیبال، تکواندو، جودو و فوتسال بانوان فعالیت های بسیار گسترده ای انجام داده است و در برخی شاخه های ورزشی همچون رشته های روستایی و عشایری می توان سرمایه گذاری خوبی انجام داد.

فضای ورزشی در اختیار بانوان کارمند قرار می گیرد

محمدیان افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است تا بعد از پایان ساعت اداری فضاهای ورزشی در اختیار بانوان کارمند قرار گیرند.

وی اظهار کرد: به همه بانوان لرستان می گویم که ورزش بانوان در کنار زنان است و برای رفع برخی چالش های این حوزه تردید نکنند که ما آنها را کمک خواهیم کرد.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه پس از حضور در خرم آباد از بخش های مختلف مجموعه ورزشی تختی بازدید کرد.

انتهای پیام /د

سهم ملی پوشان رشته های ورزش بانوان لرستان افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.