لحظه به لحظه با رویدادهای چین تایپه 2017؛

نتایج و برنامه هشتمین روز مسابقات دانشجویان جهان

نمایندگان کشورمان در هشتمین روز از مسابقات دانشجویان جهان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در هشتمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز جمعه سوم شهریور ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

تکواندو

ناهید کیانی در وزن منفی 53 کیلوگرم  از ساعت 9:30 صبح بر روی شیاپ چانگ می رود.

فاطمه مصطفایی در وزن منفی 73 کیلوگرم دیگر بانوی تکواندوکار کشورمان است که از ساعت 11:30 صبح با حریفان خود مبارزه می کند.

سعید رجبی در وزن منفی 87 کیلوگرم از ساعت 10:30 صبح به مصاف حریفان خود می رود.

میرهاشم حسینی در وزن منفی 63 کیلوگرم از ساعت 13:45 ظهر بر روی شیاپ چانگ با حریفان خود مبارزه می کند.

 میرهاشم حسینی در مبارزه نخست خود با نتیجه 29 بر 11 از سد نماینده کره جنوبی عبور کرد.او در مرحله یک هشتم نهایی نماینده هندوستان را 20 بر صفر شکست داد.حسینی در مرحله یک چهارم نهایی 16 بر 9 نماینده شیلی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.او در این مرحله با نتیجه 19 بر 9 از سد نماینده جمهوری آذربایجان عبور کرد و راهی فینال شد.او در این مرحله با نتیجه 17 بر 5 نماینده آرژانتین را شکست داد و موفق به کسب مدال طلا شد.

سعید رجبی در مبارزه نخست خود نماینده اسلووکی را 28 بر 8 شکست داد.او در مرحله یک هشتم نهایی 26 بر 2 نماینده ایتالیا را از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد با نتیجه 17 بر 3 حریف مکزیکی خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.او در این مرحله با نتیجه 10 بر 9 نماینده روسیه را شکست داد و راهی فینال مسابقات شد.رجبی در این مرحله در راند طلایی موفق شد حریف کره ای خود را 2 بر صفر شکست دهد و مدال طلا این رقابت ها را کسب کند.

فاطمه مصطفایی در مبارزه نخست خود به مصاف حریفی از ترکیه رفت و نتیجه را 4 بر 3 واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.

ناهید کیانی در مبارزه نخست خود نماینده جمهوری آذربایجان را 10 بر 8 شکست داد.او در مرحله یک هشتم نهایی 18 بر 8 نماینده تایلند را از پیش رو برداشت.کیانی در مرحله یک چهارم نهایی 18 بر 11 از سد نماینده ترکیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.او در این مرحله نتیجه را 22 بر 13 به حریف صربستانی خود واگذار کرد و موفق به کسب مدال برنز شد.

شمشیربازی

تیم ملی سابر شمشیربازی بانوان کشورمان از ساعت 12 ظهر به مصاف حریفان خود می رود.

تیم ملی شمشیربازی بانوان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی اسلحه سابر به مصاف حریف لهستانی خود رفت و تنها با یک اختلاف بازی را به رقیب خود واگذار کرد.‌

تیم شمشیر بازی دختران که با ترکیب نجمه سازنچیان،کیانا باقرزاده و پریما برزگر در این رقابت ها شرکت کرده بود نتیجه را ۴۴ بر ۴۵ واگذار کرد .‌

وزنه برداری

محسن دادرس، در حرکت یکضرب 180 کیلوگرم،حرکت دوضرب 212 کیلوگرم و در مجموع با 392 کیلوگرم در جایگاه چهارم دسته 105+ کیلوگرم رقابتهای وزنه برداری دانشجویان جهان در چین تایپه قرار گرفت.

والیبال

مردان بلند قامت کشورمان از ساعت 13 به مصاف تیم والیبال کانادا می روند.

تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های دانشجویان جهان امروز جمعه به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶) به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار