فتاح در دیدار با کارکنان کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد فراجناحی، فرامذهبی و فراقومی عمل می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  پرویزفتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در روز دوم سفر به استان مرکزی در دیدار با مددکاران، کارشناسان و مشاوران کمیته امداد این استان گفت: کمیته امداد فراجناحی، فرامذهبی و فراقومی عمل می کند و رسالت اصلی این نهاد خدمت به محرومان است و بر این اساس کمیته امداد در مسائل سیاسی دخالت ندارد و انتخابات اخیر و سربلندی کمیته امداد در این آزمون شاهدی بر این مدعا است.

فتاح بابیان اینکه راهکار تحول کمیته امداد بهره گیری از شیوه های نوین والکترونیک است از حل تمامی مشکلات نرم افزارهای موجود در کمیته امداد در سه ماه آینده خبر داد و گفت: اگر از روش های نوین در امداد رسانی به محرومان استفاده شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵هزار نیروی کمیته امداد 3 هزار نفر در حوزه مددکاری مشغول به کارند، افزود: برای بسیاری از مشکلات مددجویان تمهیداتی در نظر گرفته شده و در دستورالعمل جدید که به زودی به استان ها ابلاغ خواهد شد اختیار جابجایی نیروها به مدیران کل استان ها واگذار می شود .

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور پالایش مددجویان مورد حمایت را هدف اصلی کمیته امداد دانست و افزود: فضیلت کار ما در خروج مددجویان از چرخه های حمایتی و خودکفایی آنها است و ماندن در کمیته امداد برای خود مددجویان هم فاقد فضیلت است.


انتهای پیام /ج

دیدار فتاح با مددکاران، کارشناسان و مشاوران کمیته امداد این استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.