رئیس پلیس شهرستان کنگان:

۱.۷ میلیارد ریال سیگار و تنباکوی قاچاق در کنگان کشف شد

رئیس پلیس شهرستان کنگان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا با تلاش ماموران نیروی انتظامی کنگان به ارزش ۱.۷ میلیارد ریال سیگار و تنباکوی میوه‌ای خارجی قاچاق کشف شد.

۱.۷ میلیارد ریال سیگار و تنباکوی قاچاق در کنگان کشف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان اظهار داشت: شهرستان کنگان از  امنیت مطلوبی برخوردار است که در این راستا جرایم به ویژه جرایم خشن کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس در حوزه جغرافیایی شهرستان کنگان افزود:  با اشراف اطلاعاتی پلیس، تمام فعالیت قاچاقچیان رصد می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ضمن برخورد قاطع با قاچاقچیان، محموله قاچاق آنان توقیف و ضبط می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان کنگان با بیان اینکه هرگونه کالای خارجی فاقد پروانه  معتبرگمرکی قاچاق محسوب می‌شود تاکید کرد: شهرستان کنگان محل امنی برای فعالیت قاچاقچیان نیست چراکه فعالیت شبانه‌روزی پلیس در شهرستان کنگان امکان جابه‌جایی کالای قاچاق را از قاچاقچیان گرفته و تمام فعالیت این افراد مورد رصد پلیس قرار دارد.

این مسئول از کشف سیگار قاچاق از محل نگه‌داری آن خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان کنگان با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگه‌داری کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در کنگان شدند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی از یک منزل مسکونی بازرسی بعمل آوردند که موفق به کشف 545 هزار نخ انواع سیگار غیر مجاز و یک‌هزار و 580 پاکت تنباکو میوه‌ای خارجی شدند.

رئیس پلیس شهرستان کنگان از دستگیری قاچاقچیان این محموله خبر داد و افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان کنگان شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.