جلالی: بازیکنانم از آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند/ با تیپ قبلی ام راحت تر بودم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم فولاد فشار زیادی بر روی بازیکنان ما وارد کرد اما بازیکنانم از آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجید جلالی درباره پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: ما در 4 هفته گذشته پیروزی کسب نکردیم و همین موضوع باعث شد که برابر فولاد خوزستان در هفته پنجم شرایط سختی را تحمل کنیم. 

او ادامه داد: بازیکنان فشار زیادی در نیمه دوم تحمل کردند و به آنها تبریک می گویم که از این آزمون سربلند بیرون آمدند. همچنین به تیم خوب فولاد و پورموسوی مربی این تیم تبریک می گویم که بازی خوبی انجام دادند. 

جلالی بیان کرد: بازیکن جدید می تواند به تیم ما کمک کند. وی حدود سه ماه تمرین نکرده است اما در تعطیلات یک ماه می تواند آمادگی لازم را بدست آورد. 

سرمربی پیکان درباره اینکه در نیمه دوم تیمش هجومی بازی نکرد، بیان کرد: ما در 4 بازی قبل نسبت به این بازی عملکرد بهتری داشتیم . به هر حال زمانی که خوب بازی کردیم اما نتیجه لازم را کسب نکردیم تصمیم گرفتیم در این بازی فقط به دنبال پیروزی باشیم.  فشار زیادی  را تحمل کردیم تا در این بازی به پیروزی دست یابیم. 

جلالی بیان کرد: مرتضی  در  جناحین خوب بازی کرد و از هفته های بعد از این بازیکن در جناحین زمین  استفاده می کنیم. 

سرمربی پیکان درباره تغییر تیپ خود  پایان خاطر نشان کرد: آخر فصل قبل بود که با فشار دوستان و بازیکنان تصمیم گرفتم که کت و شلوار بپوشم. البته من با تیپ قبلی ام راحت تر هستم. 

انتهای پیام/

واکنش جلالی به تیپ جدیدش در بازی با فولاد خوزستان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار