فرماندار شهرستان سردشت؛

۸۷ پروژه عمرانی و خدماتی در سردشت افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان سردشت گفت: همزمان با هفته دولت در این شهرستان ۸۷ پروژه در بخش‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نژاد جهانی فرماندار سردشت در عصر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال همزمان با هفته دولت در شهرستان سردشت ۸۷ پروژه در بخش‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

جهانی با بیان اینکه از این ۸۷ پروژه ،۷۴ پروژه عمرانی و ۱۳ پروژه تولیدی، خدماتی و کشاورزی هستند، افزود: ۴ پروژه نیز در قالب کلنگ زنی پیش بینی شده که اعتبار اولیه برای این پروژه‌ها ۸۵ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد:درمانگاه تخصصی فجر سردشت  در هفته دولت افتتاح و بهره برداری می شود.

فرماندار سردشت افزود: خانه تئاتر، ۲ مدرسه خیرساز، پروژه‌های شهرداری، دهیاری، ۱۳ پروژه آبیاری تحت فشار، پرورش ماکیان، ۴ باب مسکن مددجویی و کلنگ زنی گازرسانی به ۱۴ روستا و مرکز جامع سلامت میرآباد از جمله دیگر پروژه‌های افتتاحی سردشت در هفته دولت هستند.

وی با اشاره به ادامه طرح‌های گازرسانی  گفت: در هفته دولت گازرسانی به ۱۴ روستای محور کولسه با جمعیت بیش از ۴۵۷ خانوار نیز کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار سردشت همچنین از افزایش بودجه شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان خبر داد و گفت: در مرحله اول حدود ۵۹ درصد افزایش اعتبار نسبت به سال گذشته برای شهرستان پیش بینی شده است و علاوه بر آن ۲۱ میلیارد ریال نیز در حوزه ورزشی و در قالب ۲۷.۵ درصد از محل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده که کلنگ زنی آن در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

افتتاح 87 پروژه عمرانی و خدماتی در سردشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.