برگزاری مراسم تحلیف شورای اسلامی پنجم لنده

مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر وروستاهای شهرستان لنده با حضور مردم و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزارشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهرلنده و اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان لنده با حضور مردم ، امام جمعه، فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون در سالن خدیجه کبری (س) این شهر برگزارشد.

فرماندار لنده به اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرو روستا توصیه کردو گفت:عملکرد طبق قانون و از غرض ورزی پرهیز و در پی حفظ وحدت ملی باشند.

کریمی نژاد خطاب به اعضای شوراهای اسلامی گفت: شما اعضای شورای شهر در خدمت مردم هستید پس برای اداره امور شهر حوزه انتخابیه خود برنامه ریزی کنید و گرفتار حاشیه ها نشوید.

فرماندار با بیان اینکه مردم به اندیشه شما رای داده اند پس تنها برای آنها کار کنید گفت: شعارهای تحقق نشدنی را سر ندهند.

عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده ضمن اشاره به نقش شورای های شهر و روستاها گزارشی از روند انتخاب اعضای شورا شهر و روستا ارائه کرد.

وی گفت: در انتخابات شورای شهرلنده 40نفر ثبت نام کرده که در ادامه راه 9نفر انصراف و 31 نفر با همدیگر رقابت کردند که 5نفر از آنان به عنوان اعضای شورای اسلامی دوره پنجم انتخاب شدند.

بخشدار مرکزی لنده در ادامه تصریح کرد: از تعداد132 ثبت نام کننده در شوراهای روستایی 60نفر به عنوان نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکز و موگرمون انتخاب شدند که از امروز رسماً فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده در ادامه ضمن خسته نباشید به اعضای قبلی و با تبریک به اعضای جدید شورای های اسلامی شهر وروستا گفت: همه کسانی که در شورای شهر و روستا ها آمدند باید مواظب مسئولیت خطیر خود باشند.

وی افزود: خروج از خود رایی، خودکامگی و غنا بخشی به مصوبات و طرح ها به همراه مشاوره گرفتن از نخبگان می تواند در رفع موانع سد راه پیشرفت و توسعه شهر و شهرستان موثرباشد.

در پایان نیز عطب الله آهنجان مسن ترین عضو شورای شهردوره پنجم با قرائت سوگند نامه با سایر اعضا هم قسم شدند تا برای ساختن شهرقدم بردارند.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.