پرونده طلسم و نفرین در استقلال باز شد

شنیده ها حاکیست که برخی از استقلالی ها نفرین طلبکاران و آنهایی که مظلومانه از این تیم جدا شدند را عامل ناکامی روز های اخیر خود می دانند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تيم فوتبال استقلال در حالى شكست را مقابل پديده در هفته پنجم رقابت هاى ليگ برتر پذيرا بود كه هيچ يك از بازيكنان آبى پوش نمى توانستند چنين شكستى را قبول كنند .باختی که باعث شد شاگردان منصوریان با حیرت به اتفاق پیش آمده فکرکنند.

استقلالى ها پس از پايان بازى مقابل تیم پدیده بهت زده به چهره هاى همديگر مى نگريستند و انگار هر يك سؤالى مشترك در ذهن هايشان نقش بسته بود.چرا باختيم ؟چرا توپ هايمان گل نشد ؟؟و هزار سوال ديگر كه نكند طلسم شديم !!!که البته طلسم و جادو شاید در فوتبال ما باشد اما این موارد بیشتر خرافات  و غیر قابل قبول است .بنابراین اگر گل نزدن را به اینکه آنها طلسم شده اند ربط دهیم امر غیر ممکن است و در باور انسان نمی گنجد .

پرونده طلسم و نفرین در استقلال باز شد

باخت استقلال مقابل پديده شوك عجيبى را به بازيكنان و منصوريان  وارد كرد به طوری که در پايان بازى اعضاى تيم استقلال به جاى رفتن به سمت هواداران يا رختكن ترجيح دادند در نقطه اى از زمين دور هم جمع شوند و چرايى باخت را از هم سوال كنند و با چهره های حیران به سرمربی خود نگاه کنند .

 برخى از بازيكنان نیز همچون شجاعيان به دلیل ناراحتى بیش از حد روی زمین خوابیدند و دقایقی به ناکامی و دلایل آن فکر کردند.

پرونده طلسم و نفرین در استقلال باز شد

اما واقعا شكست اين تيم مقابل پديده دقايقى براى آبى پوشان باورنكردنى بود و فشار این شکست آنقدر بالا بود که فقط دنبال یک جواب برای باخت می گشتند و همین موضوع باعث شد سوالاتی خارج از قوانین علمی و فوتبال روز دنیا به ذهنشان خطور کند.

نكند جادو شده ايم !؟

درست است می گويند یک جادوگر را دستگيركرده اند !؟

 نكند نفرين شده باشيم!؟

پرونده طلسم و نفرین در استقلال باز شد


برخى از استقلالى ها كم كم به اين اعتقاد پيدا كرده اند كه شايد آه و نفرين با اين تيم همراه باشد و آنها با توجه به نتايج ضعيفى كه رقم مى زنند شايد چوب همين نفرين ها را مى خورند.

نفرين هاى طلبكاران گذشته و از همه مهم تَر، یک بازیکنی که در ثانيه هاى آخر نامش از ليست خط خورد. بازيكنى كه شاید خط خوردنش از استقلال روی آینده فوتبالی او تاثیر گذار باشد. 

 برد و باخت جزيى از فوتبال است و ربطی به مسائل خرافی ندارد، نفرین و آه در مواردی با توجه به اعتقادات ما بر مسائل اخلاقی شرایطی دارد.

پرونده طلسم و نفرین در استقلال باز شد

سب و نفرین در اسلام آدابی دارد و در مورد همه صدق نمی کند که در این گزارش نمی توان به تمامی این مقوله پرداخت  اما اگر منظور برخی آبی ها حق الناس است که بر گردن مسئولان باشگاه است .

فوتبال روز دنیا فراتر از این خرافات است و  نباید در فوتبال همه مسائل با هم قاطی شود چرا که در آن صورت همه چیز را باید به نفرین و جادوگری ربط داد.

کمی تمرین بیشتر و دقت در زدن ضربات آخر می توانست نتایج را تغییر دهد، این روز ها تاکتیک خرافات و جادوگری منسوخ شده است باید کمی واقع گرا بود، مشکل استقلال درون زمین است و ربطی به طلبکار و نفرین و آه و لعن ندارد.

پرونده طلسم و نفرین در استقلال باز شد

انتهای پیام/

 آیا استقلال طلسم شده است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
سر منصوریان سلامت ، اقا بره صدمین شعبه رستورانای زنجیره ایش رو افتتاح کنه ، طرفدار بدبخت هم حواله بشه به طلسم و جادو و نفرین ، این حرفا قدیمی شده . حواس که پرت باشه هیچ چیزی سر جاش نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
طلسم چی ؟طلسم کی؟
بی کفایتی رو گردن بقیه ننندازیددددددددد
آخرین اخبار