امام جمعه موقت شیراز:

اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید نصب‌العین دولت جدید باشد

امام جمعه موقت شیراز گفت: دولت دوازدهم مطالبات مردم به ویژه بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی را نصب‌العین خود قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام سیدابوفاضل رضوی‌اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید نصب‌العین دولت جدید باشد، گفت: دولت دوازدهم مطالبات مردم به ویژه بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی را نصب‌العین خود قرار دهد.


امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه تا زمانی که دولت از حمایت رهبری برخوردار باشد مردم نیز از آن حمایت می‌کنند، افزود: امید است که مشکلات معیشتی مردم در دولت جدید برطرف شود.


وی با اشاره به روز کارمند بیان کرد: اقلیتی در میان کارمندان هستند که به حق خود قانع نبوده و حقوق‌های نجومی دریافت کردند و این تجربه تلخ در دولت جدید نباید تکرار شود و دولتمردان اجازه این بی‌عدالتی‌ها را ندهند.


حجت الاسلام رضوی اردکانی ادامه داد: دستگاه قضایی با بخشی از حقوق‌های نجومی برخورد کرده و مردم انتظار دارند که با مابقی نیز به همین‌گونه برخورد شود و کارمندان بدانند تا زمانی که به مردم خدمت می‌کنند و برای مردم مانع‌تراشی نمی‌کنند پولشان حلال است.


وی با گرامیداشت روز داروسازی اظهار داشت: در ایران 90 درصد داروها در داخل کشور ساخته می شود، کیفیت داروهای ایرانی هم خوب است و حتی بهتر از داروی خارجی است، پزشکان داروی خارجی تجویز نکنند تا صنعت داروی داخلی هم سرپا بماند ، دولت و وزارت بهداشت سعی کنند مواد اولیه دارویی هم درداخل کشور تامین شود ، نباید ریشه شیرین بیان بفرستیم خارج و ومواد اولیه دارو دریافت کنیم .


امام جمعه موقت شیراز همچنین با گرامیدشت عید ولایتتصریح کرد: عید غدیر عید ولایت است، درباره معرفی امام علی (ع) به عنوان وصی و جانشین پیامبر اسلام هیچ تردیدی نیست و بسیاری از منابع اهل سنت نیز این موضوع را در غدیر بیان کرده اند.


حجت الاسلام رضوی اردکانی بیان کرد: پیامبر اکرم لقب امیر المومنین را برای امام علی (ع) برگزیدند این لقب اختصاصی و انحصاری است و به هیچکس دیگر تعلق نمی گیرد، همه مشکلاتی که جهان اسلام دارد بخاطر کمرنگ شمردن ولایت در اسلام است ، به خاطر فاصله افتادن بین کتاب قرآن کریم و اهلبیت است.


وی اظهارداشت: مسلمانان زکات و نماز و حج و روزه و جهاد را خوب دریافته اند اما به ولایت چندان توجهی ندارند ، همین بی توجهی ها باعث شده است که شاهد مشکلات عدیده برای دنیای اسلام باشیم.
انتهای پیام/ر


برخورد دستگاه قضایی با حقوق‌های نجومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.