ایرادات ورزشگاه پورشریفی تبریز تا مهرماه برطرف می شود

دبیر کمیته فنی فوتسال از برطرف شدن ایرادات ورزشگاه پورشریفی تبریز تا مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباس ترابیان مدیر کمیته فنی فوتسال در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شرایط تبریز برای میزبانی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: چندی پیش نماینده AFC به تبریز آمد و استادیوم پورشریفی را رصد و با استاندارد های مورد نظر AFC مقایسه کرد. استادیوم پورشریفی، استادیوم بسیار خوب و بین المللی است که به عنوان یک ثروت ملی باید از آن نگهداری کرد. البته ایراداتی هم دارد که بسیار جزئی است و  به زودی برطرف خواهد شد.

او اظهار داشت: نامه ای که کنفدراسیون آسیا بعد از بازدید برای ما ارسال کرد را مورد مطالعه قرار دادیم. دیروز در اداره کل ورزش و جوانان با حضور رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی و رئیس استادیوم جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و موارد را مورد بررسی قرار دادیم. قرار بر این شد که تا 21 مهرماه که مسابقات استارت می خورد، همه مشکلات برطرف شود.

ترابیان در پاسخ به این پرسش که کنفدراسیون فوتبال آسیا از استادیوم پورشریفی چه ایراداتی گرفته است و چطور این موارد برطرف خواهد شد، اظهار کرد: اسکوربرد استادیوم مشکل دارد که تعمیر آن ساده است. میکروفون استادیوم جهت وضوح صدا نیاز به تعمیر دارد. کف پوش از دیگر ایراداتی است که گرفته شده است و ما هم در صحبتی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم، قرار شد شرکتی فرانسوی کف پوش مطلوبی را به صورت امانت به ما بدهد. تعویض تیرهای دروازه و مواردی از این قبیل نیز در نامه فدراسیون آمده است.

 انتهای  پیام/

برطرف کردن ایرادات ورزشگاه پورشریفی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار