هفته دولت در مازندران:

بهره برداری از ۸۷۲ طرح عمرانی، اقتصادی، تولیدی و فرهنگی در هفته دولت

۸۷۲ طرح عمرانی، اقتصادی، تولیدی و فرهنگی به مناسبت هفته دولت در استان مازندران بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسن خیریان پور معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران امروز  در شهرستان عباس آباد از افتتاح ۸۷۲ طرح عمرانی، اقتصادی، تولیدی و فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت دولت در استان خبر داد.

وی هزینه افتتاح طرح ها را حدود چهارصد و نوزده میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، استانداری مازندران دو مقوله افزایش و تقویت تولید و اشتغال را محوریت برنامه های خود قرار داده است.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران به ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و معادن پرداخت و گفت: توجه به این موضوع مهم می تواند کارکرد استان را در بعد تسهیل و رفع موانع و حتی خارج از کشور فراگیر کند.

خیریان پور از پیش بینی ۵ بسته رونق تولید در استان خبر داد و افزود: ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی و بهسازی واحدهای تولیدی با پیشرفت ۶۰ درصد فیزیکی و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در کشور لحاظ شده است.

وی گفت: توسعه و گسترش صادرات یکی دیگر از بسته پیش بینی شده رونق تولید در استان می باشد، استان مازندران توانست برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی خود در نمایشگاهها ی بین المللی خوش بدرخشد.

حسن خیریان پور افزود: در خصوص اشتغالزایی ۲۰ میلیارد تومان در کشور برای بهبود کسب و کار اختصاص داده شد که از این مبلغ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای سهمیه خود اشتغالی و مشاغل خانگی از محل بند دال تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های عمرانی در هفته دولت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار